Jabbekot Skrevet February 13, 2010 Rapporter Skrevet February 13, 2010 Hey alle. Er der nogen, der kender til en privat vinduespudser her i Oxie?? Mvh Jakob
Krivib Besvaret February 13, 2010 Rapporter Besvaret February 13, 2010 hej jeg kender ikke en privat vinduespudser, men der er lige dumpet en reklame ind fra Eriks fönsterputs hos os her i Oxie. tjek www.eriksfonsterputs.se vh Kristian
Gio Besvaret February 13, 2010 Rapporter Besvaret February 13, 2010 hej jeg kender ikke en privat vinduespudser, men der er lige dumpet en reklame ind fra Eriks fönsterputs hos os her i Oxie. tjek www.eriksfonsterputs.se vh KristianJeg benytter mig af dem...og kan egentlig ikke anbefales. De er max fire minutter om at arrivere, pudse og komme afsted igen hér. De gør vinduerne våde og tørrer dem af...det er sådan set dét.
Jabbekot Besvaret February 14, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret February 14, 2010 Synes også at de virker dyre...
Miriam Besvaret February 14, 2010 Rapporter Besvaret February 14, 2010 Jeg sender dig lige en PM på dem jeg bruger, som jeg er meget tilfreds med. Vil ikke ligge hendes nr i forumet da det er hendes mobil nr.
Jabbekot Besvaret February 14, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret February 14, 2010 Superfint!! Mange tak..
Martin_M Besvaret February 14, 2010 Rapporter Besvaret February 14, 2010 Vil også sige at Eriks fönsterputs er dyre... Vi bruger Ulf Karlsson og er super tilfredse... Deres priser og dog steget en del siden 50% af deres timepris nu bliver betalt via ROT-avdraget.
alexzuz Besvaret February 14, 2010 Rapporter Besvaret February 14, 2010 Babi? Internt: Ellers kommer Babi igen til marts, hun vil altså gerne gøre det gratis
Eorlin Besvaret June 15, 2010 Rapporter Besvaret June 15, 2010 Vil også sige at Eriks fönsterputs er dyre... Vi bruger Ulf Karlsson og er super tilfredse... Deres priser og dog steget en del siden 50% af deres timepris nu bliver betalt via ROT-avdraget. Hej, Kunne godt tænke mig at bruge Ulf Karlsson, grundet ovenstående, men kan ikke finde ham. Er der nogen, der har et link eller et telefonnummer. Eorlin :-)
Martin_M Besvaret June 18, 2010 Rapporter Besvaret June 18, 2010 jeg har hans email... ulfkarlssonSLET68@gmail.SLETcom> slet de 2x SLET
mille Besvaret June 21, 2010 Rapporter Besvaret June 21, 2010 Min kæreste er vinduespudser.. Vi bor i Husie
lovebuine Besvaret July 12, 2010 Rapporter Besvaret July 12, 2010 har pudset vinduer i mange år. i kan sende mig en PM, så får i et tilbud. Bor i Oxie
Thage Løbner Besvaret July 12, 2010 Rapporter Besvaret July 12, 2010 har pudset vinduer i mange år. i kan sende mig en PM, så får i et tilbud. Bor i Oxie osse mig. Har sendt en pm
lovebuine Besvaret July 12, 2010 Rapporter Besvaret July 12, 2010 fino, har sendt dig pm, alle er velkommen til at kontakte mig.
Mette Besvaret July 15, 2010 Rapporter Besvaret July 15, 2010 Anbefaling! Lovebuine har i dag været hos os og pudset vinduer både ude og inde. Han har gjort et rigtigt fint job og jeg kan bestemt anbefale ham. Det er pænt udført uden "striber" og han er meget grundig. /Mette
lovebuine Besvaret July 15, 2010 Rapporter Besvaret July 15, 2010 Jeg takker mange gange for de pæne ord.
Thage Løbner Besvaret July 22, 2010 Rapporter Besvaret July 22, 2010 Så blev mit udsyn flot igen. Lovebuin har lige pudset mine vinduer perfekt. Dejligt. Han kan klart anbefales. Hilsener Thage
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu