aaroe Skrevet February 15, 2010 Rapporter Skrevet February 15, 2010 Hej, Jeg går lidt og leger med tanken om at flytte til malmø, hvis jeg altså kan beholde mit arbejde når jeg nu er færdig som lærling til sommer. Men det vil så kræve at jeg racer frem og tilbage fra Taastrup(arbejde) og malmø(måske nye hjem). Hvordan er trafikken den vej? helt håbløs? Har et almindeligt 8-16 arbejde, dog kan jeg måske få lov at møde 7-15 istedet Mvh. Kasper
Maria Besvaret February 15, 2010 Rapporter Besvaret February 15, 2010 Hej Der er ingen problemer den vej. Det er sjældent der er kø, for du kommer til at kører mod myldretrafikken det meste af vejen. Mvh Maria
aaroe Besvaret February 15, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret February 15, 2010 Hej Der er ingen problemer den vej. Det er sjældent der er kø, for du kommer til at kører mod myldretrafikken det meste af vejen. Mvh Maria Super! har ikke noget imod at køre langt, men gidder godt nok ikke sidde i kø hele vejen :)
bananas Besvaret February 15, 2010 Rapporter Besvaret February 15, 2010 Super! har ikke noget imod at køre langt' date=' men gidder godt nok ikke sidde i kø hele vejen :)[/quote'] Jeg ville også tro at det er kø-frit hele vejen. Men inden du springer ud i noget, så husk lige at regne på hvor meget det egentlig koster at køre over Broen i bil hver dag med alle omkostninger. Det er der hunden ligger begravet. Og belært af erfaring kan allesammen herinde vist bekræfte at det i fremtiden kun bliver dyrere at køre over broen - aldrig billigere.
LeneDK Besvaret February 15, 2010 Rapporter Besvaret February 15, 2010 Hej Kasper Jeg kører Trelleborg-Taastrup hver dag, og der er ingen kø på strækningen Malmø-Taastrup. Heller ikke når man skal hjem igen om eftermiddagen. Hilsen Lene
aaroe Besvaret February 15, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret February 15, 2010 . #bananas Lige meget hvordan jeg vender regne stykket, vil det komme mig til gode: Danmark Golf 4 1,8t min. 100.000 km kørt ca. 100.000 danske kroner. Forsikringen 60.000 kr. i forsikring med kasko Sverige Golf 4 1,8t 7-30.000 km kørt (ville være urimlig dyr i danmark) ca. 50-70.000 danske kr. Forsikringen omkring 12.000 kr. i forsikring med kasko. Men lige meget hvad, så er der et godt stykke tid til jeg ville flytte, og alt økonomisk skal planlægges :) #LeneDK Tak, så skulle der ikke herske nogen tvivl!
dkrath Besvaret February 15, 2010 Rapporter Besvaret February 15, 2010 60.000 kr. i forsikring på en Golf 1.8T i Danmark? Det har du vidst ikke undersøgt ordentligt. For at kunne vurdere økonomien i det bliver du nødt til at sætte dig noget bedre ind i tingene imo!
jacobe Besvaret February 15, 2010 Rapporter Besvaret February 15, 2010 60.000 kr. i forsikring på en Golf 1.8T i Danmark? Det har du vidst ikke undersøgt ordentligt. "Aaroe" er lærling.... de Danske forsikringsselskaber er ikke så gavmilde ved "ung" og "Turbo" på samme forsikringspolice. Men jo, det lyder dyrt.
dkrath Besvaret February 15, 2010 Rapporter Besvaret February 15, 2010 "Aaroe" er lærling.... de Danske forsikringsselskaber er ikke så gavmilde ved "ung" og "Turbo" på samme forsikringspolice. Men jo' date=' det lyder dyrt.[/quote'] Ja, lidt for dyrt. Jeg er selv 23 år og bor i Danmark... jeg skulle ikke give noget der ligner 60.000 kr. da jeg undersøgte det selv for 1 år siden. Men det kan være finanskrisen også sætter sit mærke her
jacobe Besvaret February 15, 2010 Rapporter Besvaret February 15, 2010 Nu nævner historien jo intet om, hvorvidt der er omstændigheder der gør at Aaroe skal betale 60.000,-... så vi må jo gå ud fra, at han har gjort sit hjemmearbejde. Tilbage på sporet...! :)
aaroe Besvaret February 15, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret February 15, 2010 Grunden til det er så dyrt for mig på nuværende tidspunkt, er at jeg kun har haft egen bil i godt 1 år - og sidder der turbo på bilen, så koster det knaster. 60.000kr. koster det mig pt. når jeg har haft egen bil i danmark i 2 år, falder den pris en del Derfor er den ikke lige så voldsom for dig :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu