Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Det synes umuligt at loade 'blogs' fra forsiden, den refresher bare siden. Og populære links giver en fejlmeddelelse af typen "The page you tried to access does not exist on this server. This page may not exist due to the following reasons ..." :surprise: Og "Fatal error: main() [function.require]: Failed opening required './global.php' (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /home/content/s/c/a/scanianet/html/links/links_global.php on line 47" Noget tyder på at dele af forumet er på en server, som står stille, eller en db, som er væltet? :(

Besvaret
Det synes umuligt at loade 'blogs' fra forsiden, den refresher bare siden. Og populære links giver en fejlmeddelelse af typen "The page you tried to access does not exist on this server. This page may not exist due to the following reasons ..." :surprise: Og "Fatal error: main() [function.require]: Failed opening required './global.php' (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /home/content/s/c/a/scanianet/html/links/links_global.php on line 47" Noget tyder på at dele af forumet er på en server, som står stille, eller en db, som er væltet? :(
Næ, det er fordi de links ikke er en del af blog systemet og ikke fjernes når man fjerner dette, men skal fjernes manuelt og det har jeg ikke lige fået taget mig sammen til.
Besvaret
Næ' date=' det er fordi de links ikke er en del af blog systemet og ikke fjernes når man fjerner dette, men skal fjernes manuelt og det har jeg ikke lige fået taget mig sammen til.[/quote'] Betyder dit svar at du har nedlagt link-delen? :sad:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...