Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

hej, har lige et hurtigt spgml. jeg har fundet en bil på blocket.se det er en privat som sælger bilen, og dertil vil jeg høre om man kan finanser bilen gennem ens bank eller anden. og stadig til de renter som feks bankerne siger?, og evt. hvad skal man tage hensyn til. da det er første gang jeg skal til at købe brugtvogn... og hvis man så finder fejl ved bilen efter man har købt, altså fejl jeg ikke kan se. her mener jeg at få den undersøgt hos mestermänn tror nok det hed. hvem står så for det sælger eller køber.

Besvaret
hej, har lige et hurtigt spgml. jeg har fundet en bil på blocket.se det er en privat som sælger bilen, og dertil vil jeg høre om man kan finanser bilen gennem ens bank eller anden. og stadig til de renter som feks bankerne siger?, og evt. hvad skal man tage hensyn til. da det er første gang jeg skal til at købe brugtvogn... og hvis man så finder fejl ved bilen efter man har købt, altså fejl jeg ikke kan se. her mener jeg at få den undersøgt hos mestermänn tror nok det hed. hvem står så for det sælger eller køber.
visse banker financierer ikke privatsolgte biler .. andre gör .. find en der siger ja .. og mht til at få den tjekket hos motormännen.. jeg tvivler på du finder en sälger der gider bruge tid på det for ikke at tale om penge ... nästen alle brugte biler solgt af private på blocket sälges i "befintligt skick" altså köbt som beset... vil man ha garantier og andet må man gå til en forhandler... eller finde en bil med blockets beg. bil forsäkring
Besvaret

jeg har købt 2 biler gennem blocket og dermed private. Så længe servicebogen er fint udfyldt, og sælger siger bilen er i fin stand, så bør det jo være fint... Herefter er det jo op til dig at checke bilen, tage en prøvetur osv. og ellers vurdere om du stoler på sælger...

Besvaret

har lige endnu et sprgml. nu har jeg så fundet en anden bil, denne gang forhandler. vi har været ude og kigge på den, men først der fortæller sælger at det er en import bil fra tyskland, men at den ikke er indreg. som import, da der var tale om en forhandler import. passer det? er der virkelige noget der hedder det.. grunden til jeg spørg er fordi ifl forhandler og instrumentbrættet siger at bilen har kørt 60.000km (årgang. 06). lyder bar lidt overdrevet, hvordan kan man undersøge om det passer?. jeg har læst og hørt af andre at hvis det er en import så bliver ens forsikring dyre kan det passer? og hvorfor?

Besvaret
har lige endnu et sprgml. nu har jeg så fundet en anden bil, denne gang forhandler. vi har været ude og kigge på den, men først der fortæller sælger at det er en import bil fra tyskland, men at den ikke er indreg. som import, da der var tale om en forhandler import. passer det? er der virkelige noget der hedder det.. grunden til jeg spørg er fordi ifl forhandler og instrumentbrættet siger at bilen har kørt 60.000km (årgang. 06). lyder bar lidt overdrevet, hvordan kan man undersøge om det passer?. jeg har læst og hørt af andre at hvis det er en import så bliver ens forsikring dyre kan det passer? og hvorfor?
HVorfor er det overdrevet???
Besvaret
HVorfor er det overdrevet???
Bilen er fra 2006 tyskland stor land.. og sælger havde ikke nogen service papir fra bmw værksted hvor km stod på.. så hvordan kan man være sikker på at det er korrekt km tal som er på. er bange for at de har spolet talene tilbage Ps.. har følgt meget med de tyske medie om det med at spole de "nye" km tal. derfor jeg er bange for at købe denne bil
Besvaret
Bilen er fra 2006 tyskland stor land.. og sælger havde ikke nogen service papir fra bmw værksted hvor km stod på.. så hvordan kan man være sikker på at det er korrekt km tal som er på. er bange for at de har spolet talene tilbage
er der ikke noget med at på netop BMW kan man give dem nøglen og de kan se hvilke services som er lavet hos BMW? men ellers som andre skriver, hold dig væk hvis du ikke tør gamble uden servicebog...
Besvaret
er der ikke noget med at på netop BMW kan man give dem nøglen og de kan se hvilke services som er lavet hos BMW? men ellers som andre skriver, hold dig væk hvis du ikke tør gamble uden servicebog...
så hvis sælger påstår at den har været hos service hos bmw, så kan jeg bar tage en tur forbi bmw og giv dem nøgle så kan de se? gælder det samme selvom den ikke har været. her tænker jeg på km, kan de bar se det ved at slå den op? men hvad nu hvis man skifter nøglen?
Besvaret

hvis den ikke er blevet serviceret hos bmw i sverige kan de ikke se en pind.. de kan heller ikke se in der er fiflet med km tallet nu ved jeg ikke hvor länge siden det er den er kommet ind i sverige men du kan jo se på synsrapporten hvor mange km den havde kört da den kom til landet derudover kan man jo ret nemt märke og se om en bil har kort 160000 eller 60000 og hvorfor mener du at 60000 er "overdrevet" for en 4 år gammel bil? der er mange som ikke körer en döjt over 10000km om året du kan finde svensksolgte biler fra 98 som har gået under 100000km.. men kig dog på standen af bilen .. föles den som om den har kört 200000 så hold dig fra den föles den frisk så gå for den .. eksempel en 98 bmw 5 serie en ejer osv .. under 60000km http://www.blocket.se/goteborg/BMW_523_iA_OBS_5608_mil__En_ag__Byte_Avbet_26126805.htm?ca=23_13&w=3 intet underligt eller ualmindeligt i det

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...