Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Jeg er jo lige flyttet til se og er ved at sælge min danske bil, men da jeg snart henter min pendler bil som jo skal på svenske nr plader, ville jeg afmelde min danske bil pga forsikring osv... den er fra 2008, så kan den vel godt omregistreres til evt køber uden syn eller hvad?

Besvaret

Så vidt jeg ved, så skal bilen synes igen ved nye plader - en omregistrering er hvor pladerne forbliver på. Er biler ikke nemmere at sælge i DK hvis de har plader på ? og dermed synet etc ?

Besvaret

mente bare at den ikke skulle synes ved nye plader når den ikke er ældre??? Da jeg købte den af en forhandler var den 1 år og kunne da vælge at få nye plader på uden syn... Ja men køber pendler bil nu og gider ikke betale forsikring som er steget 100% pga adr i se

Besvaret

Uf - min forsikring steg ikke da jeg flyttede til Sverige og havde min danske bil et par måneder, indtil jeg fik min svenske slæde. Men må indrømme jeg er ikke opdateret på de danske regler, har boet i Sverige i 3 år efterhånden :-)

• 2 weeks later...
Besvaret

Det er der ingen problemer med - biler under 4 år skal ikke synes. Ej heller skal biler der bliver afmeldt inden for synsperioden med mindre de er afmeldt over 12 måneder.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...