Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej. Jeg skal have flyttet lidt møbler - sofa, lænestol, bord og seng. Er der nogen der ved om der er noget ala 3X34 her i Malmø, der gør sådan noget - helst med 2 mand? Jeg er - på forhånd - taknemlig for råd og vejledning. Hilsener Thage

Besvaret

Hej Venner. Til Michael: Problemet er at jeg ikke kan slæbe selv, har lidt for meget metal i understellet. Har heller ikke jydekrog. Men tak for tilbudet iøvrigt, det var pænt af dig. Til KlingKlong: Det prøver jeg. Tak Ha en god forårsweekend Thage

Besvaret
Hej Venner. Til Michael: Problemet er at jeg ikke kan slæbe selv, har lidt for meget metal i understellet. Har heller ikke jydekrog. Men tak for tilbudet iøvrigt, det var pænt af dig. Til KlingKlong: Det prøver jeg. Tak Ha en god forårsweekend Thage
hvad i alverden skulle du bruge en jydekrog til for at låne min varevogn?
Besvaret

Hej Michael. Er der motor i din varevogn . NÅÅÅÅH. Har lige pudset brillerne, så næstegang går det nok bedre - med at læse altså, men om jeg forstår er jo stadig tvivlsomt. Husk: Det er menneskeligt at fejle, som pindsvinet sagde, da den strøg til klædebørsten. Thage

• 5 weeks later...
Besvaret

Hej. Klingklong var så venlig at anbefale Pastor sværds pojkar til min lille flytning, så dem hyrede jeg. Præcis som aftalt ankom 2 ældre herrer, og gik omgående igang. De passede godt på møblerne og var rigtig hyggelige. På det nye sted blev alle møblerne sat på plads og kigget efter. Flinke fyrerog nænsomme flyttemænd, som jeg helt klart kan anbefale, og de var ikke dyre. Hilsener Thage

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...