Thage Løbner Skrevet March 20, 2010 Rapporter Skrevet March 20, 2010 Hej. Jeg skal have flyttet lidt møbler - sofa, lænestol, bord og seng. Er der nogen der ved om der er noget ala 3X34 her i Malmø, der gør sådan noget - helst med 2 mand? Jeg er - på forhånd - taknemlig for råd og vejledning. Hilsener Thage
Thage Løbner Besvaret March 25, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret March 25, 2010 Hejsa. Er der sletingen gode råd at hente i dette - ellers alvidende forum? Thage
michael k Besvaret March 25, 2010 Rapporter Besvaret March 25, 2010 hvis du selv gider släbe kan du vel godt låne min varevogn nogle timer
KlingKlong Besvaret March 25, 2010 Rapporter Besvaret March 25, 2010 Pastor sværds pojkar Pastor sværds pojkar tror jeg de hedder de var ok sidst jeg brugte dem (3 år siden) http://www.flyttlistan.se/flyttfirma/malm%C3%B6/pastor-sv%C3%A4rds-pojkar/10359
Thage Løbner Besvaret March 25, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret March 25, 2010 Hej Venner. Til Michael: Problemet er at jeg ikke kan slæbe selv, har lidt for meget metal i understellet. Har heller ikke jydekrog. Men tak for tilbudet iøvrigt, det var pænt af dig. Til KlingKlong: Det prøver jeg. Tak Ha en god forårsweekend Thage
michael k Besvaret March 25, 2010 Rapporter Besvaret March 25, 2010 Hej Venner. Til Michael: Problemet er at jeg ikke kan slæbe selv, har lidt for meget metal i understellet. Har heller ikke jydekrog. Men tak for tilbudet iøvrigt, det var pænt af dig. Til KlingKlong: Det prøver jeg. Tak Ha en god forårsweekend Thage hvad i alverden skulle du bruge en jydekrog til for at låne min varevogn?
Menace Besvaret March 25, 2010 Rapporter Besvaret March 25, 2010 hvad i alverden skulle du bruge en jydekrog til for at låne min varevogn? Han skal da hægte varevognen bag på bilen :th2::laugh:
michael k Besvaret March 25, 2010 Rapporter Besvaret March 25, 2010 Han skal da hægte varevognen bag på bilen :th2::laugh: hehe underligt projekt
Thage Løbner Besvaret March 25, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret March 25, 2010 Hej Michael. Er der motor i din varevogn . NÅÅÅÅH. Har lige pudset brillerne, så næstegang går det nok bedre - med at læse altså, men om jeg forstår er jo stadig tvivlsomt. Husk: Det er menneskeligt at fejle, som pindsvinet sagde, da den strøg til klædebørsten. Thage
KlingKlong Besvaret March 26, 2010 Rapporter Besvaret March 26, 2010 jeg kan osse godt hjælpe hvis du kan finde en til og en skåpbil så skal jeg ikke noget i det meste af påsken
Sune Besvaret March 26, 2010 Rapporter Besvaret March 26, 2010 Pastor sværds pojkar tror jeg de hedder de var ok sidst jeg brugte dem (3 år siden) http://www.flyttlistan.se/flyttfirma/malm%C3%B6/pastor-sv%C3%A4rds-pojkar/10359 Enig, de har bl.a. flyttet et klaver for os.
Thage Løbner Besvaret April 24, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret April 24, 2010 Hej. Klingklong var så venlig at anbefale Pastor sværds pojkar til min lille flytning, så dem hyrede jeg. Præcis som aftalt ankom 2 ældre herrer, og gik omgående igang. De passede godt på møblerne og var rigtig hyggelige. På det nye sted blev alle møblerne sat på plads og kigget efter. Flinke fyrerog nænsomme flyttemænd, som jeg helt klart kan anbefale, og de var ikke dyre. Hilsener Thage
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu