Mads K Skrevet March 24, 2010 Rapporter Skrevet March 24, 2010 Da jeg snart skal have ny bil, kunne jeg rigtig godt tænke mig at prøve nævnte Audi - bor i Malmö men Audi, Malmö har ikke nogen stående. Skulle der eventuelt være en som ved hvor man kan prøve sådan en bil henne i nærheden, ville jeg blive meget glad. Håber at få noget positiv feedback :-)
Mads K Besvaret March 24, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret March 24, 2010 Har prøvet at kigge og den tætteste står 184 km fra Malmø så det er lidt langt at køre for en prøvetur :-) men tak for svar.
RS6 Besvaret March 25, 2010 Rapporter Besvaret March 25, 2010 Har prøvet at kigge og den tætteste står 184 km fra Malmø så det er lidt langt at køre for en prøvetur :-) men tak for svar. Ah....184km.....inden en investering på 500.000,- jeg kan ikke se problemet!!! Stram op.... Smuttede lige til Stockholm engang for at se på en A8 jeg var interesseret i, og det var snestorm de 500km af turen..... Jeg ville forresten bare finde en Audi med den motor, om den liggen i en A6 eller en A5 ændre ikke radikalt på oplevelsen....
Rene Larsen Besvaret March 25, 2010 Rapporter Besvaret March 25, 2010 Hvis det er en helt ny bil du skal have, kan du ikke få den med tiptronic længere - men med S-tronic. Jeg har den nævnte motor med tiptronic i min 2009 A4 Avant. Har du prøvet at udfylde denne form: http://audi.svarspost.se/provkor/indexProvkor.aspx
Mads K Besvaret March 25, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret March 25, 2010 Tak for svaret - prøver at udfylde den kontaktformular.
Greenking Besvaret March 25, 2010 Rapporter Besvaret March 25, 2010 Jeg modtager en A5 sportback 3,0tdiq om en måneds tid.. hvis ikke du har fundet en anden løsning inden kan vi nok godt finde ud af noget. Jeg prøvede en 2,0tfsi med 211 heste og automatgear hos Michelsens bil i Ystad. og derefter prøvede jeg Rlarsens A4'er med 3,0tdi motoren. Stod nemlig i samme problem som dig og ikke kunne finde nogen i nærheden. Iøvrigt kan jeg kun anbefale dig at snakke med dem i Ystad, har kun positive ting at sige derfra.. evt. kan den måske prøvekøres i Danmark hos Audi. Jeg var ude på Audi amager for at kigge før jeg købte og fik faktisk en rigtig fin behandling også selvom jeg fortalte jeg bor i Malmø og ville købe den i Sverige selvfølgelig.
RS6 Besvaret March 25, 2010 Rapporter Besvaret March 25, 2010 Jeg modtager en A5 sportback 3,0tdiq om en måneds tid.. hvis ikke du har fundet en anden løsning inden kan vi nok godt finde ud af noget. Jeg prøvede en 2,0tfsi med 211 heste og automatgear hos Michelsens bil i Ystad. og derefter prøvede jeg Rlarsens A4'er med 3,0tdi motoren. Stod nemlig i samme problem som dig og ikke kunne finde nogen i nærheden. Iøvrigt kan jeg kun anbefale dig at snakke med dem i Ystad, har kun positive ting at sige derfra.. evt. kan den måske prøvekøres i Danmark hos Audi. Jeg var ude på Audi amager for at kigge før jeg købte og fik faktisk en rigtig fin behandling også selvom jeg fortalte jeg bor i Malmø og ville købe den i Sverige selvfølgelig. Tillykke med den nye bil, hvad farve valgte du?
Greenking Besvaret March 26, 2010 Rapporter Besvaret March 26, 2010 Tak tak :-) Det blev Lavagrå. Synes sort blev lidt for standard selvom det jo altid er en fed farve.. Daytona grå fandtes ikke til A5..
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu