skallstorp Skrevet March 30, 2010 Rapporter Skrevet March 30, 2010 http://www.bt.dk/danmark/vand-traenger-ind-i-tunnelerne-under-oeresund-og-storebaelt
biz Besvaret March 30, 2010 Rapporter Besvaret March 30, 2010 1 md? Der har sga da lugtet af rådden tang og været vådt dernede i mindst 3-4 mdr, altså før kong vinter! Lyder som en "syg moster" og at de der revner i virkeligheden ikke er så ufarlige som de påstår!
Mohlin Besvaret March 30, 2010 Rapporter Besvaret March 30, 2010 Jag blev också fundersam. Det stod att det tar 15 minuter att fylla en spann med vatten och det är en ganska ordentlig läcka. Förmodar att det är på mer än ett ställe också.
alexzuz Besvaret March 30, 2010 Rapporter Besvaret March 30, 2010 Jag blev också fundersam. Det stod att det tar 15 minuter att fylla en spann med vatten och det är en ganska ordentlig läcka. Förmodar att det är på mer än ett ställe också. he he he.. og hvis det er 10 liters spande... så snakker vi 40 liter i timen, altså næsten 1000 liter vand i døgnet:scared: Nej pjat til side, man må vel forvente at de har styr på det...
Mohlin Besvaret March 30, 2010 Rapporter Besvaret March 30, 2010 Alla som har sett en vattenläcka vet att det börjar droppa lite, sen blir det mer och mer eftersom vattnet trycker på och kommer igenom. Och det är enorma mängder vatten ovanför tunneln. Men som du säger alexzuz, man får hoppas att de vet vad de gör.
biz Besvaret March 30, 2010 Rapporter Besvaret March 30, 2010 Er det ikke 14-15 m vand der er over tunnelen!?! I så fald trykker vandmasserne med 2½ atmosfæres tryk på den "lille" revne..
Tomcat Besvaret March 31, 2010 Rapporter Besvaret March 31, 2010 Så er det godt jeg har anskaffet mig en James Bond knap så min bil åbner for skruen og bliver tæt som en ubåd.
Thage Løbner Besvaret March 31, 2010 Rapporter Besvaret March 31, 2010 Så er det godt jeg har anskaffet mig en James Bond knap så min bil åbner for skruen og bliver tæt som en ubåd. NÅÅÅRH, med den hastighed somme kører gennem hullet, skulle en dyb indånding på broen være nok! Thage ps. Ved ikke om du er af de hurtige, men mødte lige et par stykker af "lidt hurtigkørende", det inspirerede mig.:th2:
Vicksen Besvaret April 1, 2010 Rapporter Besvaret April 1, 2010 NÅÅÅRH, med den hastighed somme kører gennem hullet, skulle en dyb indånding på broen være nok! Thage Ha, ha, ha - den var sgu' go' - og med et snert af sandhed
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu