Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej! Jeg skal købe ny bil snarest og har 2 i kikkerten. Jeg vil derfor høre jeres mening om de 2 modeller: http://www.blocket.se/stockholm/Mercedes_Benz_E_320_CDI_Avantgarde_Sportpaket_26092570.htm?ca=23_11&w=3&last=1 eller: http://www.blocket.se/stockholm/Mercedes_Benz_E_280_CDI_Avantgarde_Sportpaket_26152291.htm?ca=23_11&w=0 Jeg kører ca. 40.000 km om året. Nogen der har erfaring med chipning af de 2 modeller iøvrigt? Mvh Slagteren

Besvaret

Ingen erfaring med Mercedes men med læderkabiner. Tror du bliver ked af den cremefarvede, de bliver alt for hurtigt grimme at se på og er svære at gøre pæne igen. Om du vil have en stationcar eller en sedan er vel et spørgsmål om behov? Begge biler ser godt ud :love: Good luck

Besvaret

;@) Haha Ja det kunne også være meget sjovt, men der skal helst også være lidt, fornuft i det.... ellers bliver konen sur;) Har en gammel bmw nu som går 8 km literen.. og ved at købe en af disse biler spare jeg ca 2000 kr om måneden hvis jeg regner med den går ca 12 km på literen... Altså når man regner med priser på benz og diesel ovs

Besvaret

Well, break-even for diesel contra benzin ligger pænt højt for tiden. Jeg regnede på det, da jeg købte min, og den var kun marginalt dyrere at holde kørende end en 320CDI - og en HELT anden køreoplevelse...

Besvaret

Jeg har kigget på samme modeller, og de vognmænd (det er jo en udtalt hyrevogn! ;)) jeg har snakket med, siger at 280'eren er totalt ligegyldig. Ifølge dem jeg har snakket med er den lige så (u)økonomisk som 320'eren, bare med mindre kræfter. :rolleyes:

Besvaret

Jeg har haft begge biler, og det er gearkassen der gør at den bil er fed og ikke motoren. Så imo er der ikke den store forskel, køb den bil som der tiltaler dig mest uden at skille til tallene.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...