Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Efter nu at have kontaktet 8 vvs firmaer i Malmö og ingen af dem ville tage opgaven, de har åbenbart nok at lave i disse krisetider, er jeg ved at være lidt desperat jeg har en radiator som skal fjernes, denne står hvor vi skal bygge en væg så det skulle helst have været igår, er der ikke en vvs´er herinde som lige skulle tjene en skilling på at fryse rørerene og koble den fra, skal nok selv bortskaffe den.. Bor lige ved Värnhemstorget. Mvh Rasmus

Besvaret
Efter nu at have kontaktet 8 vvs firmaer i Malmö og ingen af dem ville tage opgaven, de har åbenbart nok at lave i disse krisetider, er jeg ved at være lidt desperat jeg har en radiator som skal fjernes, denne står hvor vi skal bygge en væg så det skulle helst have været igår, er der ikke en vvs´er herinde som lige skulle tjene en skilling på at fryse rørerene og koble den fra, skal nok selv bortskaffe den.. Bor lige ved Värnhemstorget. Mvh Rasmus
Hvorfor vil VVS-firmaerne ikke tage opgaven? Er et en for lille opgave til at de gider bruge tid på det eller hvad er det?
Besvaret

det er altid noget lort når man skal fryse, og det udstyr der ska bruges er ik standard i alle servicebiler. Er der ikke mulighed for at lukke og aftappe en del af anlæget?

Besvaret
det er altid noget lort når man skal fryse' date=' og det udstyr der ska bruges er ik standard i alle servicebiler. Er der ikke mulighed for at lukke og aftappe en del af anlæget?[/quote'] det er standard i alle vvs firmaer så de kan jo bare smide det i bilen inden de körer ud så det er en ret dårlig undskyldning... det er udelukkende fordi de har job nok til ikke at gide tage sådanne småting de ikke kan skrive store fakturaer på
Besvaret
det er udelukkende fordi de har job nok til ikke at gide tage sådanne småting de ikke kan skrive store fakturaer på
Hvis du siger det, er det sikkert sandt... http://www.nvs.se/rortjanst/ Har lige skiftet en ventil på min fjernvarme unit. Lille sag, lille faktura. Det er et stort firma, sikkert ikke det billigste, men de kom som aftalt og lavede et pænt stykke arbejde.
Besvaret

5 af dem siger ring i næste uge når man så gør det siger de ring i næste uge osv. de andre siger det er for lille en opgave, jeg har aldrig spurgt ind til prisen så for min skyld så tag prisen på en stor opgave.... For mig er det en stor opgave da radiatoren er hvor væggen skal bygges og min datter bliver ved at spørge til hvornår hendes værelse er færdigt. Hvis man ved hvordan et varmeanlæg virker og hvordan man skruer ned for trykket er det muligt at lukke i kælderen, jeg bor på taget og det er den sidste radiator i rækken så tror ikke man behøver at sætte trykket meget ned. sdc10552z.th.jpg

Besvaret
5 af dem siger ring i næste uge når man så gør det siger de ring i næste uge osv. de andre siger det er for lille en opgave, jeg har aldrig spurgt ind til prisen så for min skyld så tag prisen på en stor opgave.... For mig er det en stor opgave da radiatoren er hvor væggen skal bygges og min datter bliver ved at spørge til hvornår hendes værelse er færdigt. Hvis man ved hvordan et varmeanlæg virker og hvordan man skruer ned for trykket er det muligt at lukke i kælderen, jeg bor på taget og det er den sidste radiator i rækken så tror ikke man behøver at sætte trykket meget ned. sdc10552z.th.jpg
jeg kan höre ham der arbejder for mig om han gider köre derind men hvis han kan bliver det ikke för om tidligst en uge da han skal ud og installere 2 varmepumpesystemer for mig denne uge men jeg hörer ham ad senere når han vågner af spritrusen problemet ved at lukke i kälderen er at samtlige radiatorer på vejen skal luftes ud bagefter
Besvaret
jeg kan höre ham der arbejder for mig om han gider köre derind men hvis han kan bliver det ikke för om tidligst en uge da han skal ud og installere 2 varmepumpesystemer for mig denne uge men jeg hörer ham ad senere når han vågner af spritrusen problemet ved at lukke i kälderen er at samtlige radiatorer på vejen skal luftes ud bagefter
Det ville være kanon, der ser sådan her ud og der skal bare et par propper i, jeg vil gerne have en ny mindre radiator op men det vigtigste er at får den gamle af så vi kan blive færdige.. sdc10553h.th.jpg

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...