Rikke Rost Skrevet April 11, 2010 Rapporter Skrevet April 11, 2010 Så sender i dem bare denne video på Youtube... http://www.youtube.com/watch?v=l5M_tX7LNj4 Når de siger det ikke kan lade sig gøre at komme ind i bilen uset.
Gio Besvaret April 11, 2010 Rapporter Besvaret April 11, 2010 Så sender i dem bare denne video på Youtube... http://www.youtube.com/watch?v=l5M_tX7LNj4 Når de siger det ikke kan lade sig gøre at komme ind i bilen uset.Gammel nyhed - og egentlig tror jeg også forsikringsselskaberne er ret ligeglade med en YouTube-video. De vil nok snarere kræve det hele demonstreret og undersøgt af en fagmand, og endelig dokumenteret på noget der ligner 180 sider osv osv = tid & penge.
Rikke Rost Besvaret April 11, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret April 11, 2010 Ja men det er jo ret nemt at gøre det...... Nu var det såmænd bare tilgængeligheden af information og nemheden i at få fat på tingene jeg ville slå et slag for...
Gio Besvaret April 11, 2010 Rapporter Besvaret April 11, 2010 Ja men det er jo ret nemt at gøre det...... Nu var det såmænd bare tilgængeligheden af information og nemheden i at få fat på tingene jeg ville slå et slag for...Fair nok & point taken.
michael k Besvaret April 11, 2010 Rapporter Besvaret April 11, 2010 Ja men det er jo ret nemt at gøre det...... Nu var det såmænd bare tilgængeligheden af information og nemheden i at få fat på tingene jeg ville slå et slag for... kom nu bare med linket til en webshop hahaha
Rikke Rost Besvaret April 11, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret April 11, 2010 Ok............. Og her finder man sørme noget der kan knække startspærren på et par sekunder... Så for at være sikker på de ikke tager bilen, så skal der sidde en knap et sted der afbryder alt på bilen....
Gio Besvaret April 11, 2010 Rapporter Besvaret April 11, 2010 Så for at være sikker på de ikke tager bilen' date=' så skal der sidde en knap et sted der afbryder alt på bilen....[/quote']Så ryger den jo nok bare på en trailer
Rikke Rost Besvaret April 11, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret April 11, 2010 Ja....men det kan jo godt være en smule besværligt. :) Men man kan aldrig gardere sig.....
michael k Besvaret April 11, 2010 Rapporter Besvaret April 11, 2010 Så ryger den jo nok bare på en trailer man må lave sådan quick-snap ting til hjulene ligesom på f1 biler haha
michael k Besvaret April 11, 2010 Rapporter Besvaret April 11, 2010 Ok............. Og her finder man sørme noget der kan knække startspærren på et par sekunder... Så for at være sikker på de ikke tager bilen, så skal der sidde en knap et sted der afbryder alt på bilen.... haha bare en lille OBD grej så er det slut med startspär...
Rikke Rost Besvaret April 11, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret April 11, 2010 Ja....eller en bærbar med OBD kabel og det rigtige software....
Basse Besvaret April 11, 2010 Rapporter Besvaret April 11, 2010 Hvor er det dog klamt det der :( Og med en øvet hånd, så tager det ikke mange sekunder at komme ind i en bil :(
Rikke Rost Besvaret April 11, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret April 11, 2010 Det har du helt ret i Basse.... så derfor skal du være glad for at den står nede på gaden hver morgen.....:)
michael k Besvaret April 11, 2010 Rapporter Besvaret April 11, 2010 Det har du helt ret i Basse.... så derfor skal du være glad for at den står nede på gaden hver morgen.....:) hvilken gade? haha
Don A Besvaret April 11, 2010 Rapporter Besvaret April 11, 2010 det problem har jeg ikke med min bil heldigvis... muhaha
Basse Besvaret April 11, 2010 Rapporter Besvaret April 11, 2010 hvilken gade? haha Heheh de må sq gerne komme og nakke Golfen - så hopper jeg ned og tager M3'eren ud af kommision :D
Don A Besvaret April 11, 2010 Rapporter Besvaret April 11, 2010 Heheh de må sq gerne komme og nakke Golfen - så hopper jeg ned og tager M3'eren ud af kommision :D lige før det frister, MEN kun for at se dig hoppe. hehe
michael k Besvaret April 11, 2010 Rapporter Besvaret April 11, 2010 Heheh de må sq gerne komme og nakke Golfen - så hopper jeg ned og tager M3'eren ud af kommision :D parker den et sted uden for mange öjne i närheden så jeg kan komme til med en autotransporter så skal jeg nok ta den haha
Basse Besvaret April 12, 2010 Rapporter Besvaret April 12, 2010 Hehe - naaah skal jo også være lidt udfordringen. og knap så fedt, hvis de finder den igen jo griner. Må hellere knock on wood her, griner man ved sq aldrig :D
Lollikken Besvaret April 13, 2010 Rapporter Besvaret April 13, 2010 Jeg undrer mig over hvorfor der ikke er nogle lidt mere hightech løsninger til tyverisikring. Nu hvor elektronikken bliver mindre og samtidig en vigtigere del af bilens drift så 'burde' det ikke være svært at lave en sindrig sammenfletning af tyverisikring og bildrift.
Rikke Rost Besvaret April 13, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret April 13, 2010 Der er altid nogen der er klogere end dig.....;) Så det eneste kunne være noget chip der skulle kobles sammen, for at den ville starte..... Men nu om dage stjæler man bare nøglerne istedet for at sidde og rode med det.... Jeg undrer mig over hvorfor der ikke er nogle lidt mere hightech løsninger til tyverisikring. Nu hvor elektronikken bliver mindre og samtidig en vigtigere del af bilens drift så 'burde' det ikke være svært at lave en sindrig sammenfletning af tyverisikring og bildrift.
Carsten H Besvaret April 13, 2010 Rapporter Besvaret April 13, 2010 ... man skal bare se at få lavet en biometrisk scanner så kun den med det rette øje kan starte køtj....også til mc tak :)
michael k Besvaret April 13, 2010 Rapporter Besvaret April 13, 2010 man skal bare se at få lavet en biometrisk scanner så kun den med det rette øje kan starte køtj....også til mc tak :) der er jo ingen mc tyve der starter mcen alligevel .. det ville da väre spild af tid når man bare kan smide den på en trailer eller ind i en varevogn... så det ville nok ikke forhindre mc tyverier ... endnu mere nedtur er det når du möder en desperat nok tyv der tger dit öje for at få din bil
Rikke Rost Besvaret April 13, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret April 13, 2010 Eller en fingeraftrykslæser..... Så er det sgu lidt sværere. Men igen, det kan man koble sig udenom... Det handler jo kun om elektronik. Og det er trods alt noget mekanisk der skal startes, så det er i sidste ende en tabt kamp tror jeg... man skal bare se at få lavet en biometrisk scanner så kun den med det rette øje kan starte køtj....også til mc tak :)
Lollikken Besvaret April 13, 2010 Rapporter Besvaret April 13, 2010 Jeps aftryksscanneren sender jo "bare" et signal, men hvis dette signal er digitalt og kodet efter en unik cifer indtastet af køber ved overdragelsen, så burde det måske være lidt sværere at omgå. Dog ville jeg Alternativt tænker jeg en GPS sender der er så indgroet i elektronikken at hvis man fjerner den så kan bilen ikke starte. Dette er dog en løsning som ikke alle er lige lykkelige for :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu