Toft Besvaret May 11, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret May 11, 2010 så jeg må have fat i 3' date=' og se om jeg får samme forklaringer...[/quote'] Det gør du jo nok. I hvert fald, som det vist også tydeligt fremgår af denne tråd her, så kan jeg bekræfte at det virker 100% uden extra omkostninger at være på Telenor.se :th2: Det er kun der hvor der i displayet normalt ville stå "SWEDEN" (som der gør her i Skurup) i stedet for "3 SE" at du vil opleve der står Telenor.se på din nye mobil. Hvis du er på en "3 SE" mast, så vil din nye mobil også vise "3 SE", som f.eks ude på den anden side af Sturup-rundkørslen. Så ingen grund til at blive lidt sur, det virker, og det tager kun et par dage at vænne sig til at der står Telenor.se i displayet når man er hjemme :)
Rikke Rost Besvaret April 4, 2012 Rapporter Besvaret April 4, 2012 Jeg kan simpelthen ikke få lov til at opsige mit private 3 abb med 4 numre! ! ! ! ! ! Jeg har forgæves forsøgt siden midten af Januar! Og nu har 3 fandme sendt mig til inkasso fordi jeg nægter at betale for deres abb. Fuck hvor jeg hader Louise inde hos Advis, fordi hun bare ikke fatter en skid af noget som helst. Jeg håber hun kan overkomme at respirere selv uden hjælp udefra! GRRRRRRRRRRRRRRRRRR#¤%&%¤%&&¤%&
Menace Besvaret April 4, 2012 Rapporter Besvaret April 4, 2012 Har de afvist din telefoniske henvendelse? Eller har de haft problemer på deres hjemmeside, hvor du så har tænkt "fuck dem, når de ikke kan finde ud af at modtage min opsigelse, så gider jeg ikke betale"? Der må være mere til historien ;-) Hvis du kan påvise at du ikke har ringet fra dine telefoner siden januar og du kan påvise at du har prøvet at opsige dine abb, så er der vel intet problem.
Rikke Rost Besvaret April 4, 2012 Rapporter Besvaret April 4, 2012 Jeg hyar været i 2 butikker, snakket med kundeservice IMENS 2 kammerater og en ekspedient hørte på det..... De ville sende mig en bekræftelse....ingenting modtaget...Så nej der er rent faktisk ikke mere til historien...... Desværre!
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu