akk Skrevet April 21, 2010 Rapporter Skrevet April 21, 2010 EJENDOMME I DK FALDET MED OP MOD -40%:Efter ejendomsvurderingen som kom ud i APR 2010 er priserne mange steder i DK faldet op mod -40% i forhold til sidste vurdering - hvilket gør det muligt nu at få nogle boliger i København´s samt H.T. området til priser der er til at betale. Dette kan være med til, at gøre, at trangen til, at flytte HINSIDANS ikke er så stor mere. Sverige har godt nok billigere biler - man hvis man arbejder i Danmark så kommer der jo også ekstra omkostninger ved, at pendle. PÅVIRKNING AF EJENDOMSMARKEDET I SKÅNE REGIONEN: Tilsyneladende har ejendomsmarkedet i Skåne regionen ikke været påvirket af den økonomiske krise - ihvertfald ikke endnu. HAR DU KRYSTAL KUGLEN !: Er der nogle som kan komme med nogle velfunderede forudsigelser på hvorledes ejendomsmarkedet i Skåne vil reagere inden for det 1 - 2 år. STAGNATION - RECESSION: Med det kandskab jeg har til Skåne området - har der også været økonomisk stagnation der - ja nok nærmere recession - arbejdspladserne har fyret folk. Derfor undre det mig, at man stadigvæk har forholdsvis høje udbudspriser på ejendomme - når man spørger EJENDOMSMÆGLEREN/HÆGLEREN - så oplyses det, at det går utroligt godt. UDBUDSPRIS KONTRA SALGSPRIS: Er der nogen som har noget kendskab til hvad ejendomme handles til - en ting er jo udbudspris - men hvad bliver ejendommene rent faktisk handlet til - XX % over eller under udbudspris. - Kom med dit bedste bud på hvad fremtiden bringer - hvis man ønsker, at flytte til Sverige ! - Skal man købe nu - bliver ikke billigere Prisen falder - vent - eller Glem alt om, at flytte til Sverige priserne stiger foresat.
Mammut Besvaret April 21, 2010 Rapporter Besvaret April 21, 2010 Penge er ikke alt Du kan finde salgspriser og liggetider her: www.booli.se Jeg tror man skal have andre grunde en de økonomiske, hvis man skal blive glad for at bo herovre. Jeg ville ikke have flytte hertil hvis det primært drejede sig om penge. /Mammut
Paul Besvaret April 21, 2010 Rapporter Besvaret April 21, 2010 Du kan finde salgspriser og liggetider her: www.booli.se Wauw... Væsentlig bedre end hemnet.se
akk Besvaret April 21, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret April 21, 2010 Hej Mammut, Tak for din link. Jeg ville også gerne have noget feed back på de strømninger som er i Skåne området - men forventninger til fremtiden - det er noget som man ikke kan læse sig til - der er man nødsaget til, at være på stedet for at finde ud af. Og så vil jeg for god ordens skyld sige - som du også skriver - det drejer sig ikke kun om penge - hvilket jeg er enig i - men man vil jo gerne undgå at tabe penge - ved, at have disponeret forkert. Jeg er kommet til, at kende til Sverige, da vi også har et sommerhus i Sverige og derfor er begyndt at tænke på, at trække telepælene op i DK og flytte til et sted i Skåne området - men vi vil bare gerne undersøge så meget som muligt først - og her er www.sunddebat.com jo et oplagt sted at benytte - men så mange der allerede bor i området som muligvis kan hjælpe. Så har du mere end kolde fakts via links - så udbred din viden. :O) Dette gælder også andre dabattøre.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu