larscph Skrevet April 28, 2010 Rapporter Skrevet April 28, 2010 Hvor svært kan det være...? Jeg skal sætte et gipsloft op i soveværelset - fine rette rektangulære gipsskiver... Rummet derimod er skævt som bare f*nden og det samme er loftsarealet... En væg kan flytte sig 2-3-4 cm på et par meter... Hvad er den "nemme måde" til at få det monteret så resultatet bliver pænt når jeg satser på gør-det-selv og ikke køb-en-håndværker? ;) Jeg tænker primært på hvordan hulen man måler op lettest/bedst til hvordan skiverne skal skæres til så de flugter de skæve vægge... Nogen der ved det???
michael k Besvaret April 28, 2010 Rapporter Besvaret April 28, 2010 Hvor svært kan det være...? Jeg skal sætte et gipsloft op i soveværelset - fine rette rektangulære gipsskiver... Rummet derimod er skævt som bare f*nden og det samme er loftsarealet... En væg kan flytte sig 2-3-4 cm på et par meter... Hvad er den "nemme måde" til at få det monteret så resultatet bliver pænt når jeg satser på gør-det-selv og ikke køb-en-håndværker? ;) Jeg tænker primært på hvordan hulen man måler op lettest/bedst til hvordan skiverne skal skæres til så de flugter de skæve vægge... Nogen der ved det??? hvis det er kan jeg give dig en hånd... det er ret let endnu lettere bliver det hvis man sätter lister på bagefter for så behöver man ikke skäre så fandens precist .. her er det letteste nok at sätte frigolitlister op ... vil du göre det endnu lettere så kör til cramo eller hyrman og lej en gipshiss... sig til hvis du vil ha en hånd
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu