DKSEFR Skrevet May 2, 2010 Rapporter Skrevet May 2, 2010 Er der nogle som kender til det nærmere program, herunder hvorfra og hvornår de kører mod Stockholm?
Homer Besvaret May 2, 2010 Rapporter Besvaret May 2, 2010 Lidt spas i København i dag: http://omtv2.tv2.dk/index.php?id=4177
Rene Larsen Besvaret May 2, 2010 Rapporter Besvaret May 2, 2010 Og her er Tivoli's program: http://www.tivoli.dk/composite-5920.htm?id=6E28822F740E5DBEC12576A9004C1474
Rikke Rost Besvaret May 2, 2010 Rapporter Besvaret May 2, 2010 Kunne være cool om de valgte Øresundsbroen.....Så må vi jo se om de kameraer i tunnelen virker....... Men husk nu at holde til højre på broen mandag morgen..... :D
Rene Larsen Besvaret May 2, 2010 Rapporter Besvaret May 2, 2010 Kunne være cool om de valgte Øresundsbroen.....Så må vi jo se om de kameraer i tunnelen virker....... Men husk nu at holde til højre på broen mandag morgen..... :D Det gjorde de jo sidst de var i Danmark - da Jackass drengene var med, så mon ikke de gør det igen. Det vil jo ikke være et race hvis de skal ud og sejle :D
Rikke Rost Besvaret May 2, 2010 Rapporter Besvaret May 2, 2010 Så må man næsten ud på broen og filme lidt.....sjældent man ser så fine biler på broen!
Rene Larsen Besvaret May 2, 2010 Rapporter Besvaret May 2, 2010 En lille gennemgang af hvilke biler som er med:
Don A Besvaret May 2, 2010 Rapporter Besvaret May 2, 2010 kunne nok være meget sjovt at køre med. dog ikke i min jetta
Rikke Rost Besvaret May 2, 2010 Rapporter Besvaret May 2, 2010 Gad sgu ikke vente på dem længere i Tivoli......................Hjem og skifte inden afterparty på Ketchup! ;)
Don A Besvaret May 2, 2010 Rapporter Besvaret May 2, 2010 Hvorfor holde de kendte altid fest de kedelige steder
credde Besvaret May 2, 2010 Rapporter Besvaret May 2, 2010 En lille gennemgang af hvilke biler som er med: Den sorte M5 på danske plader 4:59 inde i klippet var med på samme færge som jeg i eftermiddag fra Puttgarden-Rødby - mærkeligt nok, da alle andre Gumball-er blev fragtet på autotransporter til grænsen ved Jylland. Men de 4 gutter kørte nu pænt efter mig et stykke tid i Danmark ;)
Rene Larsen Besvaret May 2, 2010 Rapporter Besvaret May 2, 2010 Den sorte M5 på danske plader 4:59 inde i klippet var med på samme færge som jeg i eftermiddag fra Puttgarden-Rødby - mærkeligt nok, da alle andre Gumball-er blev fragtet på autotransporter til grænsen ved Jylland. Men de 4 gutter kørte nu pænt efter mig et stykke tid i Danmark ;) Ja, det tyske politi havde forbudt dem at køre gennem Tydkland ved egen kræft :) Var det Zulu drengene som kørte M5'eren?
credde Besvaret May 2, 2010 Rapporter Besvaret May 2, 2010 Ja, det tyske politi havde forbudt dem at køre gennem Tydkland ved egen kræft :) Var det Zulu drengene som kørte M5'eren? Nej det var ikke Zulu gutterne. Det var 4 andre gutter, synes ikke jeg kunne genkende nogle af dem.
Don A Besvaret May 3, 2010 Rapporter Besvaret May 3, 2010 Dansk politi har indtaget broen. Det er et godt sted at angripe. Og så lige en tur i tolden også. Hehe
ClausN Besvaret May 3, 2010 Rapporter Besvaret May 3, 2010 Ja, det tyske politi havde forbudt dem at køre gennem Tydkland ved egen kræft :) Var det Zulu drengene som kørte M5'eren? Zulu drengene kører en gammel blå limosine Volvo.
APGraph Besvaret May 3, 2010 Rapporter Besvaret May 3, 2010 Første gang jeg har set dem stå i den side af vejen og skyde ned i tunellen, og de prøver rigtig at gemme sig. Dansk politi har indtaget broen. Det er et godt sted at angripe. Og så lige en tur i tolden også. Hehe
Swan Besvaret May 3, 2010 Rapporter Besvaret May 3, 2010 Heh Porschen her i videoen http://jp.dk/indland/trafik/article2056308.ece er avställd hvad jeg kan se på https://www21.vv.se/fordonsfraga/
Rikke Rost Besvaret May 3, 2010 Rapporter Besvaret May 3, 2010 Så er det jo skide smart at køre race i den jo :D
Thage Løbner Besvaret May 3, 2010 Rapporter Besvaret May 3, 2010 AK, ja. Så fik svensa polisen da et par extra kørekort, enkelte at deltagerne kunne vist ikke styre højrebenet. Polisen har ingen sportsånd. Thage
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu