pulse83net Skrevet May 18, 2010 Rapporter Skrevet May 18, 2010 Hej Jeg står på nippet til at flytte til Sverige og skal i den forbindelse over og tale med en bank omkring åbning af konto, lån, økonomi og diverse. Mit valg er faldet på Handelsbanken, men er naturligvis ikke endeligt. Det som jeg vil værdsætte enormt er at få lov at snakke med en dansk bankrådgiver i Sverige. Er der evt. nogen der kender nogle filialer med danske bankrådgivere? Behøver nødvendigvis ikke kun at være i Handelsbanken. På forhånd tak! :) Mvh. Danny
larscph Besvaret May 18, 2010 Rapporter Besvaret May 18, 2010 Nordeas Øresundsfillial i Hamngatan kan vist opfylde netop dét ønske....
Gio Besvaret May 18, 2010 Rapporter Besvaret May 18, 2010 Nordeas Øresundsfillial i Hamngatan kan vist opfylde netop dét ønske....Lige præcis.
pulse83net Besvaret May 18, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret May 18, 2010 Det var hurtigt svaret. Super. Tak for det. :)
sup3rior Besvaret May 18, 2010 Rapporter Besvaret May 18, 2010 Derudover kan Swedbank i DK klare de forretninger du måtte have med den svenske filial... Pånær kontanthåndtering altså :)
Storken Besvaret May 18, 2010 Rapporter Besvaret May 18, 2010 Lars i Nordea er super!!! Han er min personlige "våben" mod Nordea Dk. Han ordner både de svenske og danske ting yderst tilfredsstillende!
mskov Besvaret May 19, 2010 Rapporter Besvaret May 19, 2010 Jeg står også og skal det samme igennem, blot først sidst på året og havde også forestillet mig enten Handelsbanken eller Nordea. Er der nogen der kan ved, hvorledes bankernes indstilling er hvis man har en rimelig fornuftig dansk løn og ingen gæld udover lidt billån og gerne vil have fuldfinansieret et boligkøb i malmø ? Umiddelbart forestiller jeg mig noget til max 1.5 mill SE kr. (jeg regner dog med at tage min bil med og får således registreringsafgift tilbage, så denne kan bruges til noget af indskuddet.)
Storken Besvaret May 19, 2010 Rapporter Besvaret May 19, 2010 Det kommer vel an på så meget... Det bedste råd er nok: ring Til Nordea og aftal en tid med Lars Iversen.
mskov Besvaret May 19, 2010 Rapporter Besvaret May 19, 2010 Takker, jeg kontakter ham. Har han evt. et direkte nr eller skal jeg bare kontakte filialen i hamngatan og spørge efter ham ?
Storken Besvaret May 19, 2010 Rapporter Besvaret May 19, 2010 Ring til filialen. Det er ikke til at tage fejl af. De er kun 4-5 stykker i den afdeling...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu