Rebellen Skrevet May 24, 2010 Rapporter Skrevet May 24, 2010 Hej. Mens der er 'fodbold VM' sejler jeg rundt ved Sveriges kyst, og jeg vil derfor gerne vide: 1. Hvilke svenske gratis-kanaler viser 'fodbold VM'? 2. Hvilken frekvens findes de på? 3. Kan man modtage DR+TV2? Venlig hilsen Jesper
Toft Besvaret May 25, 2010 Rapporter Besvaret May 25, 2010 Jeg kan da i hvert fald hjælpe med nr. 1 :) SVT1, SVT2 og TV4 viser VM kampene her i Sverige. SVT er = det man i Danmark kalder for Sverige 1 og Sverige 2, altså de to røvsyge licens kanaler.
Gio Besvaret May 25, 2010 Rapporter Besvaret May 25, 2010 Nemmeste løsning i en sejl-båd = DVB-T USB-stick, og du kan nyde kampene på din laptop. Nu er definitionen "Sveriges kyst" jo noget af en fætter - så mit bedste bud er sådan en dims. Har du evt. fjernsyn i badekarret, så kan du købe en billig DVB-T modtager og slutte til, og mokke en simpel ekstern antenne på. Udgift: ca. 5-600,- skulle jeg mene.
EBL Besvaret May 25, 2010 Rapporter Besvaret May 25, 2010 Off Topic: Bare af nysgerrighed og uvidenhed fra min side.... hvordan får man strøm til et TV i en sejlbåd? - generator, batterier eller hva' er det normale?
Rebellen Besvaret May 25, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret May 25, 2010 Toft: Tak for informationen. Hehe ja de er jo normalt røvsyge, men når de nu viser VM, så bliver det lige pludselig nogle attraktive kanaler;-) Du har vel ikke eventuelt en oversigt over, hvilke kanaler der viser de forskellige kampe? Gio: Vedr. Sveriges kyst, så mener jeg mere præcist 'Skærgården'. Der skulle være en rigtig flot natur:) Lyder som en super god løsning med et 'dvt-t usb stick', så det er umiddelbart det jeg gør. Antennen er på plads øverst i masten;-) EBL: Der er flere muligheder afhængig hvor strømslugende et tv/bærbar/computer osv. man har sat til. Et 'fritidsbatteri' som det kaldes er en fin løsning, da det er meget udholdende og oplades nemt, samt at det kan håndtere en del el-udstyr på samme tid.
Per Birk Besvaret June 9, 2010 Rapporter Besvaret June 9, 2010 De danske kampe vises således: Mandag den 14. juni kl. 1330 DK-Holland TV4 Lørdag den 19. juni kl. 2030 DK-Cameroun SVT2 Torsdag den 24. juni kl. 2030 DK-Japan SVT1 Du finder en oversigt over kampe man bør se her : http://svt.se/2.131957 Frekvensoversigt - hmm lav en kanalsøgning...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu