Marraffay Skrevet June 15, 2010 Rapporter Skrevet June 15, 2010 Jeg købte engang i sidste uge eller sidste uge igen et Sony DSC-HX5V fordi det var lige det kamera der faldt i min smag og behag. Den skulle være ankommet idag men El-giganten har ikke nogen forklaring på hvorfor den endnu ikke er på lager. Situation ser lidt ens ud de fleste butikker jeg har været i / set på nettet. Sagen er bare den at jeg står og skal bruge det på fredag senest, og ville nødig ofre penge på en mellem løsning eller låne min mors gamle med filmrulle osv. Ved I hvilke butikker der findes i Malmö/KBH som ikke lige rangerer på diverse prissøgningsmaskiner? Så ville jeg prøve at give dem et ring nemlig...
Gio Besvaret June 15, 2010 Rapporter Besvaret June 15, 2010 Ved I hvilke butikker der findes i Malmö/KBH som ikke lige rangerer på diverse prissøgningsmaskiner? Så ville jeg prøve at give dem et ring nemlig...Media Markt i Malmö og Lund.
Marraffay Besvaret June 16, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret June 16, 2010 faktisk den eneste butik jeg ikke havde prøvet. Dog lykkedes det mig at opsnappe et retur kamera fra el-giganten, ser ud til at det er så godt som nyt. tak for hjælpen hvertfald!
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu