leon Skrevet June 22, 2010 Rapporter Skrevet June 22, 2010 Hej Jeg er blevet tilbudt sådan en bandit af min nabo til en meget fornuftig pris. Den har stort set alt i udstyr foruden trækkrog. Minus den er grøn og har træ paneler. Kan en grøn metallic blive ok med tonede ruder osv? Hvad med motoren fungerer den ok? ved godt det ikke er en raket, kan dog chippes til 230 hk. Kender nogen noget til eftermontering af trækkrog? Leon
Sali1987 Besvaret June 27, 2010 Rapporter Besvaret June 27, 2010 Go for it. Rigtig fin bil, bare sørg for den har den store wide navi.... Træpaneler kan altid udskiftes til næsten ingen pris... og hvis farven er for et stort issue, så findes der omlakering eller folie til ca 10k (mange fordele og lige så godt som omlakering) Motoren er ganske udmærket, i hvertfald økonomisk, nu er jeg selv personligt til store diesel motorer men samtidige "økonomiske" - og når du har kørt en 530d eller 535d for den sags skyld, så glemmer du alt om 520d osv :D - Alt i alt, så er det jo en BMW, så du går ikke galt i byen. BMW har iøvrigt flere gange vundet de vildeste priser/awards for deres motorer... En af verdens bedste Glem chip foreløbigt... Køb bilen først Eftermontering af trækkroge er muligt. Heller ikke det vilde i pris
larscph Besvaret June 28, 2010 Rapporter Besvaret June 28, 2010 Med hensyn til trækkrog så vær OBS på at der findes en super smart model som kan foldes op i bunden af bilen. Det kræver nok at det er originalt monteret, men det er altså rigtig lækkert at man ikke skal have sådan en øjen-bæ strittende ud bag på bilen når den ikke skal bruges... Der sidder så en knap i baggagerummet som man trykker på for at folde trækkrogen ud og ind. Desuden er bilens ESC system lavet så det tager højde det når du har noget på krogen - hvis du skal køre med andet end havetrailer eller en cykel så kan det være en en sikkerhedsmæssig fordel i stedet for et eftermonteret hvor ESC'en ikke tager højde for at du har campingvognen på krogen. ;)
leon Besvaret June 29, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret June 29, 2010 Ja en 6 cyl er jo altid dejlig, men denne motor har jo som i selv siger fået rigtig god kritik. Jeg er ikke den store fartdjævel til daglig, det gemmer jeg til fritiden, så de 177hk rækker nok fint har en morfar volvo v70 200hk i dag som jeg dog har været glad for. Jeg må tjekke det op med navien og kommer nok ikke til at køre med andet en en trailer til genbrugen, måske jeg bare dropper det træk og låner en af naboens biler i stedet.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu