thomas_lund Skrevet June 27, 2010 Rapporter Skrevet June 27, 2010 Hurtigt spg til eksperterne. Min cabriolet top kan godt trænge til en rengøring, da der over vinterens løb har sat sig alger i bagvinduets stofkant. Men ud over at drage ned og købe Audis sikkert hundedyre rengøringskit, hvad kan i anbefale at bruge så jeg ikke ødelægger det som stoffet er behandlet med? Søgning på nettet giver mig bare links til amerikanske produkter som ikke sælges her. Takker Mvh Thomas
Kvalm Besvaret June 27, 2010 Rapporter Besvaret June 27, 2010 Min cabriolet top kan godt trænge til en rengøring, da der over vinterens løb har sat sig alger i bagvinduets stofkant. Men ud over at drage ned og købe Audis sikkert hundedyre rengøringskit, hvad kan i anbefale at bruge så jeg ikke ødelægger det som stoffet er behandlet med? Min BMW 335i cab har heldigvis tag af stål, men Sonax giver denne vejledning: http://www.sonax.dk/default.asp?staticpage=1&content=faqshow&id=47
dkrath Besvaret June 27, 2010 Rapporter Besvaret June 27, 2010 Vnad og Sonax Shampoo kunne sagtens gøre skidtet på både min 325i Cab og Boxster. Prøv det.
thomas_lund Besvaret June 28, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret June 28, 2010 Takker!! Fik også et tip om at bruge opvaskemiddel til pletter - og vaske det med rent vand og mikrofiberklud bagefter. /Thomas
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu