Thyper Skrevet June 29, 2010 Rapporter Skrevet June 29, 2010 Jeg sidder og skal udfylde supplement til selvangivelse for første gang for at blive beskattet efter grænsegængerreglerne. De skriver man skal medsende dokumentation fra skattemyndighed i bopælslandet. Jeg har ikke fået den fra Skatteverket endnu (hvor jeg forresten kun har angivet renteindtægter). Min kone har slet ikke aflveret noget til Skatteverket da hun ikke arbejder nu. Hvad har I andre sendt afsted som dokumentation ?
larscph Besvaret June 29, 2010 Rapporter Besvaret June 29, 2010 Jeg har haft medsendt opgørelsen man får sammen med selvangivelsen de sidste år - alt andet lige har jeg ikke modtaget noget brok for det, ej heller yderligere spørgsmål... Så prøv det... Min svenske årsopgørelse kom dog præcist og netop i dag!!
Ann Besvaret June 30, 2010 Rapporter Besvaret June 30, 2010 Hvor stod det med "Dokumentation for ingen indtægt"? Vi har lavet angivelsen i hånden i år, da vi flyttede sidste år, men jeg mener ikke at der stod andet på supplement siderne der skulle udfyldes, end om man havde været gift hele året. (Og muligvis var det også her man skulle fradrage udgifter til kapitalpension - samme rubrik var på hoved-angivelsen og supplementet, dejligt forvirrende.)
Thyper Besvaret June 30, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret June 30, 2010 Det står under Indsendelse på side 1. At man skal dokumentation fra udelandsk skattemyndighed med oplysning om indkomst. Ellers kan de vel ikke se om mindst 75 % af indkomst stammer fra Danmark
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu