Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Første gang til syn på BMWen og blev underkendt på svag pære i nærlyset og nok mest fordi trækket åbenbart ikke var indregistret. Så den skal jo indregistres, men jeg kan ikke læse mig frem til nøjagtigt hvad der kommer til at foregå på registrerings besiktning av dragkrok ... Har nogle af jer prøvet det? Jeg antager de tester montering og trækevne, eller er det helt ved siden af? PS: Er der i øvrigt nogen der ved hvorfor svenskerne kalder en bil med körforbud for en bil med spanska flaggan (spanske flag)?

Besvaret
Første gang til syn på BMWen og blev underkendt på svag pære i nærlyset og nok mest fordi trækket åbenbart ikke var indregistret. Så den skal jo indregistres, men jeg kan ikke læse mig frem til nøjagtigt hvad der kommer til at foregå på registrerings besiktning av dragkrok ... Har nogle af jer prøvet det? Jeg antager de tester montering og trækevne, eller er det helt ved siden af? PS: Er der i øvrigt nogen der ved hvorfor svenskerne kalder en bil med körforbud for en bil med spanska flaggan (spanske flag)?
Da jeg registrede mit træk, tog det under 2 min. De hejsede den op og så at de ikke kunne se noget pga. de plader der er monteret under bilen, kørte den ned og sagde at den var godkendt. Det kostede vist også lidt mere end en bil.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...