Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hejsa folkens Jeg tænkte på om der er nogen i Malmø området som har en trailer jeg må sætte min bil til? Jeg skal have godkendt anhængertrækket på min bil, og i den forbindelse vil det jo være en god ide at teste at strømmen virker før jeg kører afsted :D

Besvaret

Kan desværre ikke hjælpe... Men pas på med bilprovningen i Fosie... Var der i går med BMW'en... Den blev synet u/b - men han fik til gengæld lige noteret en vägmäterställning på 199.444 km i stedet for det korrekt som var 119.444 km.... Heldigvis opdagede jeg det dog INDEN jeg kørte så han ringede ind og fik det rettet.. Hehe.. Man skal være vågen skal man...

Besvaret
Kan desværre ikke hjælpe... Men pas på med bilprovningen i Fosie... Var der i går med BMW'en... Den blev synet u/b - men han fik til gengæld lige noteret en vägmäterställning på 199.444 km i stedet for det korrekt som var 119.444 km.... Heldigvis opdagede jeg det dog INDEN jeg kørte så han ringede ind og fik det rettet.. Hehe.. Man skal være vågen skal man...
Bruger Trelleborg i stedet, hyggelig lille tur og flinkt personale .. indtil videre :) Men det var da noget af en afskrivning du var ved at få der :)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...