KevinS Skrevet August 3, 2010 Rapporter Skrevet August 3, 2010 Hej, Jeg har oprettet en bruger der inde, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af at sætte min bil til salg der inde. En som kan hjælpe mig? mvh Kevin
Marraffay Besvaret August 3, 2010 Rapporter Besvaret August 3, 2010 Har også selv spekuleret over det, tror jeg kom frem til at det nok kun er forbeholdt for erhvervsannoncer på den side. Når du søger ser du heller ikke nogen privat annoncer. Men det er bare mit bud.
KevinS Besvaret August 3, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret August 3, 2010 Tror jeg du har ret i. Tak. Jeg har prøvet at oprette en et nyt Emne i salg her inde. Men jeg får bare følgende besked: "KevinS, du har ikke tilladelse til adgang til denne side". Skal man have debatteret et stykke tid? betalt? hvorfor sker det.
Gio Besvaret August 3, 2010 Rapporter Besvaret August 3, 2010 Tror jeg du har ret i. Tak. Jeg har prøvet at oprette en et nyt Emne i salg her inde. Men jeg får bare følgende besked: "KevinS, du har ikke tilladelse til adgang til denne side". Skal man have debatteret et stykke tid? betalt? hvorfor sker det.Hej Kevin. Du skal have lidt flere indlæg. Det er en begrænsning Steen (Admin) har sat op. Du kan også bare poste den herinde - så flytter jeg den derind bagefter.
KevinS Besvaret August 3, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret August 3, 2010 Mange tak Gio. http://www.blocket.se/vi/28639802.htm og der vil godt kunne findes et mindre tilbud til sunddebat folket
Gio Besvaret August 3, 2010 Rapporter Besvaret August 3, 2010 Mange tak Gio. http://www.blocket.se/vi/28639802.htm og der vil godt kunne findes et mindre tilbud til sunddebat folketDu skal nok lige oprette et decideret indlæg med din salgstale - derefter flytter jeg indlægget i en ny tråd i Køb & Salg.
jacobe Besvaret August 3, 2010 Rapporter Besvaret August 3, 2010 Har også selv spekuleret over det' date=' tror jeg kom frem til at det nok kun er forbeholdt for erhvervsannoncer på den side. Når du søger ser du heller ikke nogen privat annoncer. Men det er bare mit bud.[/quote'] Korrekt - bytbil.se er kun for forhandlere.
Kvalm Besvaret August 3, 2010 Rapporter Besvaret August 3, 2010 Tror jeg du har ret i. Tak. www.bilweb.se er også en mulighed...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu