bluee Skrevet August 10, 2010 Rapporter Skrevet August 10, 2010 Jeg er både privat & erhvervs kunde hos 3 og havde brug for et ekstra nummer. Derfor bestiller jeg blot på deres webshop et ekstra nummer. Man kan der udfylde dansk og svensk personnummer. Jeg får dog så dagen efter nedestående besked. Det er da underligt Jeg mente ellers de havde åbnet op for man kan købe abbonement selvom man bor i Sverige. Nå men findes der ikke snart nogle alternativer til 3 med samme fordele med man i teorien prismæssigt ikke roamer når man er i Sverige? Hej, Vi har modtaget din bestilling med følgende ordre id: XXXX Vi kan desværre ikke tilbyde dig at blive kunde hos 3 på grund af vores kreditpolitik. Vi beklager besværet. Har du spørgsmål til vores kreditpolitik eller denne mail, er du velkommen til at skrive til vores Customer Finance-afdeling på adressen: Hi3G Danmark Scandiagade 8 2450 København SV Att.: Customer Finance Med venlig hilsen 3webshop
Juff Besvaret August 10, 2010 Rapporter Besvaret August 10, 2010 Telia .. http://telia.dk/mobil/kundeservice/udland/priser/sverige/
Menace Besvaret August 10, 2010 Rapporter Besvaret August 10, 2010 Har du prøvet at ringe eller skrive til dem? (3) Der er flere eksempler på at det går lettere ved mundtlig kommunikation
MLB Besvaret September 21, 2010 Rapporter Besvaret September 21, 2010 Det er fordi deres online bestillings system ikke kan håndtere din svenske informartioner som adresse, person nr osv. Jeg bor også i Sverige og skulle skifte selskab til 3. Jeg udfyldte formularen, men fik også samme svar. Jeg ringede til kundeservice og de forklarede sagen og er nu kunde hos 3 i DK.
fgd Besvaret November 5, 2010 Rapporter Besvaret November 5, 2010 Hej Er der nogen der har forsøgt at blive kunde hos dem i .SE. Jeg kan ikke engang snakke mig til at afleværer en løn seddel fra DK som dokumentation. Jeg ville gerne have flyttet mit hjemmenummer i .se til mobilen og kan ikke gøre det til et kontantkort.
Thomas Besvaret November 6, 2010 Rapporter Besvaret November 6, 2010 Jeg er kunde hos tre.se og skulle bare vise körekort, ingen problemer. Hej Er der nogen der har forsøgt at blive kunde hos dem i .SE. Jeg kan ikke engang snakke mig til at afleværer en løn seddel fra DK som dokumentation. Jeg ville gerne have flyttet mit hjemmenummer i .se til mobilen og kan ikke gøre det til et kontantkort.
laughingfrog Besvaret November 6, 2010 Rapporter Besvaret November 6, 2010 Blue, er det i erhverv du skal have det nye nummer? eller privat? Ved rhverv er der nogen gange lidt dril, om du er reg iDK eller SE med virksomheden, men ellers burde der ikke være problemer. Over netshop etc er det bare ikke lige der computeren tænker mest selvstændigt.. :) Men kom ind til mig i butikken i fields, eller giv mig et ring, hvis hvis du ikke har fået klaret det, så kigger jeg på det. /Mikael 31200 414
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu