Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej allesammen Jeg skriver fordi, jeg har tænkt mig købe en større bil, Da vi bliver snart en mere i familien Problemet er bare jeg ikke kan får godkendt billån fordi jeg er på sygdagpenge det har jeg gjort sinden marts 2010. Jeg har snakket med bil forhandleren han siger at hans kredit venner fra "wasa kredit" ikke vil godkende lån da jeg ikke har arbejdet de sidste fem måneder pga min sygdom. Jeg kan godt forstå at de ikke vil da jeg er sygmeldt. ¨ Jeg har tænke arbejde ligeså snart jeg bliver rask. Er stædigvæk ansat Kender nogen af jer andre muligeheder jeg kan prøve det vil være en rigtigt stort hjælp. billen koster 130.000 sek. har de 20 % til udbetaling '

Besvaret

Uhm, hvis folk havde en løsning til dig, ville de skrive det. Men prøv at gå i din egen bank, de kender vel din situation bedre, og måske du kan overbevise dem om du kommer i arbejde igen snart..

Besvaret

Som du selv skriver, så forstår du godt hvorfor du ikke får lånet, det gør jeg også jeg ville helle ikke give dig lånet da du er i en højrisikogruppe, da din sygemelding kan gå 2 veje. Personligt ville jeg gøre som swan skriver, gå i min bank da de kender ens formåen med dine penge bedste ogh vad du egentligt er i stand til Hvis du aldrig har haft overtræk og altid et godt cashflow ind på kontoen samt de 20% udbetaling, så er det vel kun kemien der mangler

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...