Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej Nogen som har købt linoleumsgulv i Malmø eller bare er bedre til at finde butikkerne ? Synes kun at jeg kan finde: Golvbutik, Kronborgsvägen 8, 217 42 Malmö. Jeg kan finde masser af golvbutikker - men enten sælger de ikke linoleum eller også sælger de kun til virksomheder. Hilsen Gitte

Besvaret

Matthuset

Hej Nogen som har købt linoleumsgulv i Malmø eller bare er bedre til at finde butikkerne ? Synes kun at jeg kan finde: Golvbutik, Kronborgsvägen 8, 217 42 Malmö. Jeg kan finde masser af golvbutikker - men enten sælger de ikke linoleum eller også sælger de kun til virksomheder. Hilsen Gitte
Jeg har for år tilbage været forbi Matthuset, som ligger tæt oppe ved Jägersro Centret. Dog ikke for at at købe linoleum, men de burde have det iflg. deres hjemmeside....og det er detailhandel:) http://matthuset-pk.jetshop.se/
Besvaret

Matthuset - det var lige det, som jeg var ude efter. Har tidligere fundet den på nettet - men kunne pludselig ikke finde det ingen. Tusind tak for hjælpen. Hornbach har ikke linoleum - mærkeligt nok. Jeg er ellers vild med Hornback, fordi de stortset har alt. Bauhaus heller ikke.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...