Troejborg Skrevet August 26, 2010 Rapporter Skrevet August 26, 2010 Er der nogle der er medlem af denne forening? Og er der måske nogle der har haft nytte af den? Der var en gut ved vores hoveddør og fortælle om det, og tænkte egentlig det var meget praktisk at være medlem.. Det koster åbenbart kun 80 svkr. om mdr. og så er der alt den gratis hjælp man kan få, så vidt jeg forstod det i hvert fald.. Vores boligselskab er nemlig ret stædige, så kunne jo være fik brug for en jurist på et tidspunkt.. Nå, men er der nogen der kan fortælle mig om det er røv og nøgler eller om det egentlig er godt??
Jakriborg Besvaret August 27, 2010 Rapporter Besvaret August 27, 2010 Jeg er selv valgt til bestyrelsen for den lokale afdeling for Jakriborg. Har været passivt medlem i flere år tidligere. Hyresgästföreningen er dem, der forhandler din husleje med din udlejer, ligesom de tilbyder medlemmerne juridisk bistand ved tvister med udlejer. Du kan sammenligne det lidt med en fagforening, der også forhandler kollektivaftaler og løn med din arbejdsgiver. Du kan vælge at være medlem og dermed solidarisk og have muligheden for at få juridisk hjælp, hvis du får et problem, eller du kan vælge at spare og stå udenfor. Du kan læse mere på www.hyresgastforeningen.se Og har du lyst til at være medlem, må du da gerne sende mig en PM med navn og adresse, så får jeg et par biografbilletter for at hverve et nyt medlem :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu