Nif Skrevet September 2, 2010 Rapporter Skrevet September 2, 2010 Hvad betyder denne fejlmeling? Jaguar XF-R 2010 og kørt omkring 1.700 km
Troejborg Besvaret September 2, 2010 Rapporter Besvaret September 2, 2010 aner ikk hvad det betyder, men det var jeg da bestemt gået til forhandleren med!
larscph Besvaret September 2, 2010 Rapporter Besvaret September 2, 2010 Er det ikke bare bilens adaptive og dynamiske fejlgenerator der ikke fungerer?? ;)
Nif Besvaret September 2, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret September 2, 2010 HAAAAAAAAHAAA Jo det strejfede mig en anelse... Nej nej det går jeg ikke til forhandleren med. Det betyder da sikkert ikk noget for en bil der kun lige er kommet på vejen... Meeen tænkte bare om der var nogen som vidste det. Det kunne jo være en standard besked for alle bilmærker. Nå men lampen slukker jo nok igen, og skal jo alligevel til service om 20.000km
Basse Besvaret September 2, 2010 Rapporter Besvaret September 2, 2010 Tror du blir nød til at skrotte bilen, men du kan da få en 500 mand for den - så tager jeg den af dine hænder :D Lækker slæde! :-)
RS6 Besvaret September 2, 2010 Rapporter Besvaret September 2, 2010 Hvad betyder denne fejlmeling? Jaguar XF-R 2010 og kørt omkring 1.700 km Betyder præsis det som jeg altid har sagt, HOLD DIG FRA BRITISKE BILER.......det eneste gode der kommer fra de øer kan drikkes.....det gør dem der laver bilerne derovre åbenbart også! Nej, trist med fejl på nye biler....håber du får løst det, hvis den har soltag kan den altid bruges til blomster kasse....:-)
Kvalm Besvaret September 3, 2010 Rapporter Besvaret September 3, 2010 Det betyder da sikkert ikk noget for en bil der kun lige er kommet på vejen... Meeen tænkte bare om der var nogen som vidste det. Det kunne jo være en standard besked for alle bilmærker. Nå men lampen slukker jo nok igen, og skal jo alligevel til service om 20.000km Der er en fejl på din undervogn - burde kunne mærkes (der må da stå noget i manualen): The Adaptive Dynamics system analyses chassis movement and driver and wheel inputs 500 times every second, continually adjusting the suspension to improve handling without loss of comfort
Troejborg Besvaret September 3, 2010 Rapporter Besvaret September 3, 2010 Har lige talt med min kæreste om det - og fik samme svar som Kvalm skriver.. Det er en justering af undervognen, der skal sættes en computer på bilen for at nulstille undervognen og udlæse evt. fejl... Der kan være en fejl i softwaren til undervognen.. Det er ikke sikkert man kan mærke det ved almindelig kørsel, men tager man bilen på bane, så vil man kunne mærke det.. Men computeren skal nok vise, hvilken fejl der er på undervognen.. Så jo jeg var kørt til forhandleren! og ikke ventet til 20.000 km!!!
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu