Pendleren Skrevet September 10, 2010 Rapporter Skrevet September 10, 2010 Hvilken bank giver egentlig bedst indlåndrente i Sverige?
bananas Besvaret September 10, 2010 Rapporter Besvaret September 10, 2010 Kig på følgende link: http://www.compricer.se/sparande/
Pendleren Besvaret September 10, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret September 10, 2010 Kig på følgende link: http://www.compricer.se/sparande/ Super :) Nogen sider som denne i DK?
thn Besvaret September 10, 2010 Rapporter Besvaret September 10, 2010 Hvis man søger på indlån uden bindingstid og uden afgifter er bedste rente hos HoistSpar der giver 2,60% Det lyder jo ret godt i forhold til storbankerne. Er der nogen hager? Er bare nervøs for det gamle udtryk med at "lyder det for godt til at være sandt, så er det det også"
Homer Besvaret September 10, 2010 Rapporter Besvaret September 10, 2010 Super :) Nogen sider som denne i DK? http://www.mybanker.dk/
bananas Besvaret September 11, 2010 Rapporter Besvaret September 11, 2010 Hvis man søger på indlån uden bindingstid og uden afgifter er bedste rente hos HoistSpar der giver 2,60% Det lyder jo ret godt i forhold til storbankerne. Er der nogen hager? Er bare nervøs for det gamle udtryk med at "lyder det for godt til at være sandt, så er det det også" Så vidt jeg kan se ikke nogen hager - men jeg ville ikke indsætte mere end hvad insætningsgarantien dækker, hvilket vil sige 500.000 SEK. Har selv været kunde hos Bluestep og Sevenday - skal måske overveje at flytte nu, hvor de er faldet lidt bagud i rentekapløbet. Skulle en bank gå ned kan der gå op til 3 måneder før man får sine penge (uden rente i den periode)- men det er 100% sikkert at man får det indsatte tilbage (altså for den del som understiger 500.000).
Toft Besvaret September 11, 2010 Rapporter Besvaret September 11, 2010 Er der nogen hager? Nej, det er der ikke. Det går smidigt, og jeg har både konti hos Hoist, Bluestep og Svea. Så er det bare at rykke pengene rundt der hvor renten er højest pt. Så vidt jeg kan se ikke nogen hager - men jeg ville ikke indsætte mere end hvad insætningsgarantien dækker' date= hvilket vil sige 500.000 SEK. Det er ikke noget problem, for de tillader ikke at du sætter mere end 500.000 sek ind på din konto, for din egen skyld. Både Hoist og Bluestep har begge mailet mig at jeg har sat "for meget" ind, og de derfor har tilbageført den mængde penge som overstiger 500.000 - fin service. Kan anbefale Hoist og Bluestep. Svea bruger jeg sjældent, selv om jeg stadig har konto der.
thn Besvaret September 11, 2010 Rapporter Besvaret September 11, 2010 Så er det jo bare at komme i gang :-) Jeg hænger fast i SBAB som kun giver 1,30%. Og grænsen på 500.000 bliver bestemt ikke noget problem.. desværre :-)
Toft Besvaret February 25, 2011 Rapporter Besvaret February 25, 2011 Er der nogen der kender til steder i DK, hvor man kan få en fornuftig indlånsrente? Altså noget i stil med Hoist, Sevendays, Bluestep som vi har her i SE. Dvs, ikke en normal bank som vil give 3% fast rente over 3 år, men god variabel rente med frie udtag.
sup3rior Besvaret February 25, 2011 Rapporter Besvaret February 25, 2011 Det er ikke noget problem, for de tillader ikke at du sætter mere end 500.000 sek ind på din konto, for din egen skyld. Både Hoist og Bluestep har begge mailet mig at jeg har sat "for meget" ind, og de derfor har tilbageført den mængde penge som overstiger 500.000 - fin service. Luksusproblemer :D
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu