Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Dagligt problem - også på broen. FDM skriver, at 400 m frit højre spor er en tilstrækkelig lang motorvejsstrækning til, at en hurtigere kørende personvogn kan passere en langsommere kørende personvogn. Så træk venligst ind, når der er mulighed for det - hvér gang.

Besvaret

Schyyyyy.....dét må man ikke sige højt herinde.......

Dagligt problem - også på broen. FDM skriver' date=' at 400 m frit højre spor er en tilstrækkelig lang motorvejsstrækning til, at en hurtigere kørende personvogn kan passere en langsommere kørende personvogn. Så træk venligst ind, når der er mulighed for det - hvér gang.[/quote']
Besvaret

Sæt bøden op fra 500 til 5000, og send provisionslønnede færdselsbetjente ud for at kontrollere for netop dette. Så skal der sgu nok ske en holdningsændring. I sommers nåede jeg at køre på motorvej i både Danmark, Sverige, Ungarn, Tjekkiet, Østrig og Tyskland. Ingen andre steder end i Danmark er folk så dårlige til at holde til højre, og udviser større ignorance og hensynsløshed overfor sine medbilister. Selv i de tidligere Østlande som Tjekkiet og Ungarn kørte folk langt mere ordentligt.

Besvaret
Sæt bøden op fra 500 til 5000, og send provisionslønnede færdselsbetjente ud for at kontrollere for netop dette. Så skal der sgu nok ske en holdningsændring. I sommers nåede jeg at køre på motorvej i både Danmark, Sverige, Ungarn, Tjekkiet, Østrig og Tyskland. Ingen andre steder end i Danmark er folk så dårlige til at holde til højre, og udviser større ignorance og hensynsløshed overfor sine medbilister. Selv i de tidligere Østlande som Tjekkiet og Ungarn kørte folk langt mere ordentligt.
Det er simpelthen ALT for mange danskere der tror de er selvbestaltede betjente.
Besvaret

Problemet er ikke de der ikke holder til højre. Problemet er alle de tåber der presser folk der overholder hastigheden uanset hvilket spor man ligger i. De fjolser der prøver at straffe andre ved at køre helt op bag i og skære voldsomt ind foran skulle aflives på stedet. Alene af den grund har jeg afskaffet det med at holde til højre og jeg venter bare på at der er en der prøver at presse mig væk eller skære ind foran mig. Så er der kontant afregning på stedet! Jeg er SÅ træt af de tåber der hver dag sætter andres liv på spil fordi de vil køre 160 eller mere. Så hvis i ser en blive gennembanket på motorvejen et sted, så er det mig der leger betjent OG dommer.!

Besvaret
Problemet er ikke de der ikke holder til højre. Problemet er alle de tåber der presser folk der overholder hastigheden uanset hvilket spor man ligger i. De fjolser der prøver at straffe andre ved at køre helt op bag i og skære voldsomt ind foran skulle aflives på stedet. Alene af den grund har jeg afskaffet det med at holde til højre og jeg venter bare på at der er en der prøver at presse mig væk eller skære ind foran mig. Så er der kontant afregning på stedet! Jeg er SÅ træt af de tåber der hver dag sætter andres liv på spil fordi de vil køre 160 eller mere. Så hvis i ser en blive gennembanket på motorvejen et sted, så er det mig der leger betjent OG dommer.!
Hvad kom først - hønen eller ægget :) Problemet er hurtigt løst ved at give lov til overhaling "inden om", som man kender det fra andre lande. Jeg har oplevet dette på motorveje i USA - no problem :th2:
Besvaret
Problemet er ikke de der ikke holder til højre. Problemet er alle de tåber der presser folk der overholder hastigheden uanset hvilket spor man ligger i. De fjolser der prøver at straffe andre ved at køre helt op bag i og skære voldsomt ind foran skulle aflives på stedet. Alene af den grund har jeg afskaffet det med at holde til højre og jeg venter bare på ...
Det mener du forhåbentligt ikke. :rolleye: Well, du er så blandt dem, jeg overhaler indenom. Jeg er såmænd tålmodig og venter - med pæn afstand til den forankørende - længere end de fleste, men til sidst får jeg altså nok, og når jeg tydeligt kan se, at det er en direkte provokation, ryger den altså 3. med pedalen i bund indenom. Jeg er væk på et splitsekund og har ikke generet nogen ved at gøre det. For mig er taxaer de allerværste (på Amagermotorvejen). De provokerer bevidst og gør det aldeles uden grund.
Besvaret
Problemet er ikke de der ikke holder til højre. Problemet er alle de tåber der presser folk der overholder hastigheden uanset hvilket spor man ligger i. De fjolser der prøver at straffe andre ved at køre helt op bag i og skære voldsomt ind foran skulle aflives på stedet. Alene af den grund har jeg afskaffet det med at holde til højre og jeg venter bare på at der er en der prøver at presse mig væk eller skære ind foran mig. Så er der kontant afregning på stedet! Jeg er SÅ træt af de tåber der hver dag sætter andres liv på spil fordi de vil køre 160 eller mere. Så hvis i ser en blive gennembanket på motorvejen et sted' date= så er det mig der leger betjent OG dommer.!
Vi behøver jo slet ikke at komme helt derop. Problemet er allerede til stede, når f.eks. man ønsker at køre måske 130, mens tåben foran så insisterer på, at ALLE bag ham skal køre 120, fordi det er dén hastighed han lige har valgt i dag.
Besvaret

Hvis du så en dag er så uheldig Frederik, at det er Mealth du overhaler indenom, så husk at at tage ladegreb på din Glock INDEN du stiger ud af bilen....for han lyder ikke til at gide at snakke om det :D

Besvaret

Tomme tønder buldre mest - inden han har set sig om, er vi andre væk anyway :-) Stik os din nummerplade, så kan du få det lange lys og hornet også, mens vi tager dig højre om :D

Besvaret
Gad sgu godt møde Mealth..... helt alene. Bare sådan en lille hyggekomsammen over en forbikørsel højre om.....:D
nu mener I jo nok noget forskelligt? han fabler om overhaling, du fabler om forbikørsel.. men sig endelig til, har næsten altid noget guf eller popcorn med i bilen :)
Besvaret
Problemet er ikke de der ikke holder til højre. Problemet er alle de tåber der presser folk der overholder hastigheden uanset hvilket spor man ligger i. De fjolser der prøver at straffe andre ved at køre helt op bag i og skære voldsomt ind foran skulle aflives på stedet. Alene af den grund har jeg afskaffet det med at holde til højre og jeg venter bare på at der er en der prøver at presse mig væk eller skære ind foran mig. Så er der kontant afregning på stedet! Jeg er SÅ træt af de tåber der hver dag sætter andres liv på spil fordi de vil køre 160 eller mere. Så hvis i ser en blive gennembanket på motorvejen et sted' date=' så er det mig der leger betjent OG dommer.![/quote'] Hvor er du altså bare sej - er det for at kompensere for at din pik er så lille? Må det sku være... Måske var det dig din klovn der en dag på vej ned i tunnellen trak ud lige foran mig selvom vi var de eneste 2 i synsvidde der kom kørende. Heldigvis er jeg en vågen bilist forberedt på lokale sheriff-helte men den var ligegodt hjernedød. Idioten, måske dig?, blev liggende ude foran og skulle nok bestemme hvor hurtigt vi begge skulle køre. Måske i din lille enfoldige verden er du med til at gøre vejene sikrere men faktisk er du til stor fare og gene med din kørsel. Nå, skal ikke forstyrre mere...det er tid til dine piller.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...