Gio Skrevet September 15, 2010 Rapporter Skrevet September 15, 2010 En simpel anbefaling, er hvad dette lille indlæg handler om. Jeg har for nylig byttet gummi på min gamle bil, og har ladet valget falde på Nokian Z G2 Kriterier var: Test-resultater, pris, omdømme - og jeg er ikke blevet skuffet. Tværtimod. Så hvis du står og skal investere i nye standard sommer-dæk, så kan jeg varmt anbefale disse.
Breznew Besvaret September 16, 2010 Rapporter Besvaret September 16, 2010 godt :) eller hvad skal man sige til det? hvad for en bil har du? fælgbredde/profil? støj? i forhold til de gamle (mærke model osv) så hvis du har en audi som din(frit skud) så kan man roligt købe sådan nogen?
Gio Besvaret September 16, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret September 16, 2010 godt :) eller hvad skal man sige til det? hvad for en bil har du? fælgbredde/profil? støj? i forhold til de gamle (mærke model osv) så hvis du har en audi som din(frit skud) så kan man roligt købe sådan nogen?Præcis. Gammel ´98 A4 Avant. Størrelsen er præcis som dem jeg linker til i det oprindelige indlæg. Og må ærligt indrømme jeg ikke kan huske det gamle mærke der sad på. De holdte dog læææænge :) Har tidligere kørt på Pirelli - og de forsvandt på lidt over en sæson. Vinterdækkene er ligeså Nokian - og bliver det også igen, når de skal byttes. Og jeg er ret sikker på det bliver med dubb. Igen.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu