mickiii Skrevet September 25, 2010 Rapporter Skrevet September 25, 2010 Hey, I går aftes, da det regnede kraftigt, blev min BMW ved med at udløse alarmen. Først styrtede jeg ud til den, da man jo tror den er ved at blive stjålet, men der var ingenting. Jeg låser den så igen, og 30 sek. efter går den af igen. Det hyggede jeg mig så med en 10-15 gange med alt fra 30 sekunder imellem til ca. 15 minutter :(. Bilen er 4 mdr. gammel, så det kan vel knap være en sensor. Er dette er kendt problem på BMW'er? På forhånd tak.
Swan Besvaret September 25, 2010 Rapporter Besvaret September 25, 2010 Kør på værkstedet og hør om den kan justeres, så den ikke er så følsom. Jeg mener at have læst i manualen, at når du låser bilen på fjernbetjeningen, så lige efter den er låst, så tryk på "lås" igen - så er bevægelsessensoren vist deaktiveret. Handy hvis du feks har en hund alene i bilen :) Men kig i manualen.. Dette ku være en midlertidig løsning :)
Kvalm Besvaret September 25, 2010 Rapporter Besvaret September 25, 2010 Jeg mener at have læst i manualen, at når du låser bilen på fjernbetjeningen, så lige efter den er låst, så tryk på "lås" igen - så er bevægelsessensoren vist deaktiveret. Handy hvis du feks har en hund alene i bilen :) Men kig i manualen.. Dette ku være en midlertidig løsning :) Hos nogle bilmærker aktivieres alarmen ikke, hvis man låser bilen mekanisk med nøglen - min Porsche f.eks. (anvender jeg f.eks. om bord på færgen, så alarmen ikke går igang)
larscph Besvaret September 25, 2010 Rapporter Besvaret September 25, 2010 Helt præcist rigtigt - hvis man trykker på lås på remoten efter man lige har låst kobler man alarmen fra. Den kvitterer det ved at den røde lampe der sidder under bakspejlet lyser kortvarigt (2-3 sekunder) når du trykker lås anden gang. Det er også brugbart for eksempel hvis man er på en færge :) Det MÅ være en fejl hvis alarmen udløses i regnvejr, det bør den altså ikke gøre.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu