Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej Jeg har en datter der er usædvanlig glad for heste. Hun elsker at klappe, ae, gi gulerod, og i det hele taget bare kigge på heste. Vi har prøvet rideskoler, men det er ikke ligefremt et sted der er indrettet til en 2½ årig ;) Derfor vil jeg høre, om der er nogle af jer, der bor i omegnen af Malmø og har en hest, som min datter må besøge en gang i mellem? Nogen der har alternative forslag?

Besvaret

Ej omegnen af Malmø - men bestemt alternativt Hej Martin, Her i nærheden af Skivarp - som ligger ca. 30 minutters kørsel fra Malmø - findes noget som kaldes "Rid-lekis" - du kan selv muntre dig med at forsøge at oversætte det :rolleye: Jeg tror, at det i hvert fald på det konceptuelle plan er i nærheden af, hvad du søger. Jeg har ingen detaljer - men jeg kan vel undersøge det bare en smule mere, hvis du ønsker det. 23:00 : De har en hjemmeside - selvfølgelig - http://www.skivarpsridlekis.com/default.html

Besvaret
http://www.kummingarden.com/promenad.shtml En god mulighed, hvis hun også har lyst til at ride på hesten. En super hyggelige måde at være sammen med sit barn på. Man starter med cirka 15 minutter, hvor barnet lærer hesten at kende og herefter rider barnet 45 minutter gennem skoven. En forældrer går ved siden af og holder hesten. Det er fra 2½ år og man kan booke en tur på deres hjemmeside. Det kører hver weekend og man kan bare melde sig, hvis man engang imellem har lyst til en tur. Jeg har prøvet det med min datter og det var en skøn tur. Dejlige, rolige heste og alt sikkerhed er der styr på i forhold til veste, hjelme m.m. God fornøjelse
Besvaret

Eller hvis hun bare vil klappe og gi' gulerod er hun velkommen til at komme og klappe min hest. Han står ved Hjärnarp/Lomma. Og vi har et føl i stalden lige nu ;)

Besvaret

Yep, Almviksgården - herligt sted. Vi kommer ofte forbi med vored på 2½ og kigger på dyrene. Indimellem må man så fortælle at de grislinger der var der sidst nu alle har pakket deres kuffert og er rejst på ferie :-)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...