Ufolu Skrevet September 28, 2010 Rapporter Skrevet September 28, 2010 Hej Jeg har fået et PlusGiro som skal betales. De eneste oplysninger der står på det er: Til PlusGirokonto 1x2x21-2 og Kundnummer 839x273. Men jeg mangler OCR-nummer/meddelande. Hvordan skal jeg så indbetale penge via min netBank? Der står tekst: Medelanden til betalningsmottagaren kan inte lämnas på denna blankett.
Jakriborg Besvaret September 28, 2010 Rapporter Besvaret September 28, 2010 Mon ikke det er nemmere bare at kontakte firmaet og spørge dem?
gika1234 Besvaret September 28, 2010 Rapporter Besvaret September 28, 2010 Står der ikke et langt nummer allernederst på girokortet ? Det er OCR-numret. Eller kan man i min netbank vælge meddelelse istedet for OCR og så taste dit kundenr - så skulle det være ok
Troejborg Besvaret September 28, 2010 Rapporter Besvaret September 28, 2010 i nogle tilfælde er det ens cpr. nr. der er ocr. nr.... men ville nok lige høre firmaet ad, så du er sikker på de får pengene :)
MissCath Besvaret September 28, 2010 Rapporter Besvaret September 28, 2010 Hvis der ikke er noget OCR-nummer, så skriver man sit kundenummer, fakturanummer, personnummer eller lignende. Det plejer at stå på girokortet, hvad man skal gøre. Jeg har betalt masser af girokort, som ikke havde OCR-nummer, og pengene er gået fint igennem alligevel...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu