Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Nogen som kender nogen der kan hjælpe med billån ved import fra eks. tyskland hvis man har betalingsanmærkninger? Jeg har 2 for et år tilbage og står og skal købe nyere bil. Har 150.000 kontant og skal så låne resten til hvad jeg skal købe. Nogle forslag til hvad man kan gøre? - dusør gives ved gennemført lån! Har været forbi min egen svenske bank, men de kunne intet gøre, trods min yderst fornuftige indkomst, pga. de 2 betalingsanmærkninger... Min danske bank kan ikke tage pant i en svensk bil, så det er heller ikke en mulighed :sick:

Besvaret

øhm... nu ved jeg ikke hvor mange penge du skal låne, men det behøver jo ikke være et billån du optager i banken Man kan også bare optage et forbrugslån Det er normalt at banker ikke vil låne penge via et billån hvis du køber privat

Besvaret

Bluestep kunne også være en mulighed. De har det fint med betalingsanmærkninger, og kigger på din fremtidige betalingsformåen, og ikke i fortiden. De låner også penge ud til eks. bil, med sikkerhed i din nuværende bolig.

Besvaret

Det er da sjællendt banker låner penge ud til folk med betalingsanmærkninger - de vil jo nærmest ikke have dem som kunde.. Og det er jo ligegyldigt hvad for et type lån det så drejer sig om.. Sådan var det i hvert fald da T skulle låne - de ville nærmest ikke kendes ved ham..

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...