Jump to content

Spotify-styring via rattet (BMW + iOS4.1)


Recommended Posts

Skrevet

Hey, Har ladet mig fortælle at man med iOS 4 + USB integration i BMW kan betjene Spotify via rattet via ipod-out. Det er ikke helt lykkedes mig at få til at fungere, så jeg tænkte der måske var nogen herinde der har prøvet det?

Besvaret

Jeg skulle måske lige præcisere - Jeg har BMW's USB interface. Desværre kan jeg stadig ikke få det til at fungere :(. Det er lidt træls at fumle efter med at skifte nummer, imens man kører.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
×
×
  • Tilføj...