mickiii Skrevet October 18, 2010 Rapporter Skrevet October 18, 2010 Hey, Har ladet mig fortælle at man med iOS 4 + USB integration i BMW kan betjene Spotify via rattet via ipod-out. Det er ikke helt lykkedes mig at få til at fungere, så jeg tænkte der måske var nogen herinde der har prøvet det?
Benzino Besvaret October 20, 2010 Rapporter Besvaret October 20, 2010 kan man i forvejen bruge spotify på en BMW? Altså uden nødvendigvis rettet
larscph Besvaret October 20, 2010 Rapporter Besvaret October 20, 2010 Loadet i min iPhone 4 og koblet til AUX-IN fungerer det helt fremragende! :) Rattet bruger jeg så primært til at styre bilen mens musikken spiller... Hehe...
mickiii Besvaret October 20, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret October 20, 2010 Jeg skulle måske lige præcisere - Jeg har BMW's USB interface. Desværre kan jeg stadig ikke få det til at fungere :(. Det er lidt træls at fumle efter med at skifte nummer, imens man kører.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu