Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Det kan godt være, jeg er ude på en tangent eller også er jeg måske bare en perfektionist. Mit hus har lidt udendørs lamper på facaden. Disse lamper tænder jeg på en almindelig kontakt indenfor. Jeg kunne godt tænke mig at kombinere den kontakt med en tænd-sluk funktion, så man kan indstille tidspunkter for tænd og sluk. Jeg har ikke mulighed for at sætte en af disse store tænd-sluk klodser i kontakten, da der kun er afbryder. Er der nogen, der ved, om der findes en sådan man kan indbygge i afbryderen/kontakten eller man kan udskifte kontakten med? Jeg har selv prøvet at google lidt, men har ikke haft det store held med mig.

Besvaret

Yes... Jeg bruger det til udelyset her - ikke med timer men med remote og til loftslyset inde et sted. Det fungerer rigtig fint og de dér små flade "modtageræsker" kan indbygges bag den eksisterende kontakt uden bøvl.... :) Eneste problem jeg har fundet med dem er, at der skal være 50 cm mellem to modtagere ellers forstyrrer de hinanden og så virker det slet ikke....

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...