PJKB Skrevet October 21, 2010 Rapporter Skrevet October 21, 2010 Har haft svært ved at finde nogle vinterfælge+dæk til min MLér fra 07´ (ganske få passer)men fandt nogle hos Citydæk der lige har sat dem på. Lagde mærke til at de satte nogle røde plastikringe mellem fælg og bil!??!.......Er det normalt? Og hvad når man tager hjulene af f.eks ved service, skal der nye på??
Gio Besvaret October 21, 2010 Rapporter Besvaret October 21, 2010 Er det ikke bare standard spacers, grundet indpresning ikke passede 100%? Skulle da forvente disse var af metal - men hvad ved jeg!? *s*
Rikke Rost Besvaret October 21, 2010 Rapporter Besvaret October 21, 2010 Det er centreringsringe og lidt afhængig af lvaliteten på dem, så holder de til mange hjulskift eller også knækker de ret nemt. Det er fordi de skal kompensere for at navhullet på fælgen ikke passer helt til din bil. Jeg har ellers et sæt 18" ML55 fælge du kunne ha fået til en billig penge....:)
PJKB Besvaret October 21, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret October 21, 2010 Ok takker:-) Er det så helt normalt og lovligt at bruge disse ringe?? Fälgene er af märket svenske fälge og de skulle väre af höj standard når vi taler "kopi-fälge"........Er eller´s mest til orginalt når man har en 4x4 som belaster fälgene ret meget. Men min nye fälg skulle klare 700kg pr hjul.
PJKB Besvaret October 21, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret October 21, 2010 Tror ikke det er nok..... Hvorfor ikke? 4x700 = 2800kg, dvs mere end et halv ton i "overkapacitet"......
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu