Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Nogen der ved hvor man kan få nogen der sidder med magnet på bilen?
Få en reklamemand (med magnetskilte) til at sætte magnet materialer på bagsiden af din nummerplade, skal nok holde den fast, bagpå, foran har jeg ingen gode ideer.....
Besvaret
Den skal være ligesom de övningskør skilte man kan få herovre.... Bøjelig med min nr plade på....ligesom den her. Jeg ved ikke om det er et klistermærke eller om det er et magnetskilt.. 0491441040.jpg
Plastic o.a. kunstmaterialer på den dér....ikke meget for et magnetskilt at hæfte sig på (medmindre der er monteret magneter på indersiden, som pladen kan hæfte på. Så mon ikke den er limet på? Jeg tror ikke nummerplader end dem fra rette instans er tilladte.
Besvaret

Jepper, men bare det ikke skinner i øjnene på politiet som den jeg har på nu....så går det nok til dagligt også :D

Takker. Men fint nok til udstilling og bane...hvis man lyster at have plader på dér. :p
Besvaret
Mere info om dette tak :)
Det samme har jeg gjort - købte på et tidspunkt bøjelig magnetisk folie til alle firmabilerne vedr. firmanavn (var meget populært en overgang). Så kunne folkene pille skiltene af, hvis de havde en hurtig transport hjem fra et job langt pokker i vold ;-) Ulempen var den, at skiltene kunne blæse af ved relativ høj fart, hvis ikke overfladen var pinlig ren på montering eller skiltene med tiden mindre plane...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...