BMW! Skrevet November 10, 2010 Rapporter Skrevet November 10, 2010 Hey. Jeg har desværre mistet mit danske kørekort i København, men har dog ikke endnu modtaget afgørelsen af sagen. Er det muligt at ansøge om svensk kørekort, hvis jeg gør det inden afgørelsen er truffet? (ved godt det er svinsk :) ) Takker på forhånd :D
Rikke Rost Besvaret November 10, 2010 Rapporter Besvaret November 10, 2010 De kan ikke inddrage dit kørekort.....så enkelt kan det siges.
Kvalm Besvaret November 10, 2010 Rapporter Besvaret November 10, 2010 De kan ikke inddrage dit kørekort.....så enkelt kan det siges. Når politiet så alligevel gør det, kan det være ret så "umuligt" at få det fra dem igen... (læs tråden om det - brug søg-funktionen)
BMW! Besvaret November 10, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret November 10, 2010 Har prøvet at søge i forummet, men bliver kun mere forvirret :) Men sådan som jeg forstår skal jeg hurtigst muligt få ansøgt mit svenske kørekort idet at jeg ikke kan miste mit danske kørekort i DK.
Gio Besvaret November 10, 2010 Rapporter Besvaret November 10, 2010 Har prøvet at søge i forummet, men bliver kun mere forvirret :) Men sådan som jeg forstår skal jeg hurtigst muligt få ansøgt mit svenske kørekort idet at jeg ikke kan miste mit danske kørekort i DK.Husk på du stadig kan få køreforbud i DK. Men emnet er, som nævnt, diskuteret en del gange herinde allerede - så jeg synes stadig du lige skal tage dig tiden til at læse de andre tråde igennem. Medmindre dit kørekort ikke er så vigtigt... (brug vores Google site-specifikke søgeboks)
Miriam Besvaret November 10, 2010 Rapporter Besvaret November 10, 2010 Har prøvet at søge i forummet, men bliver kun mere forvirret :) Men sådan som jeg forstår skal jeg hurtigst muligt få ansøgt mit svenske kørekort idet at jeg ikke kan miste mit danske kørekort i DK. når du søge om svensk kort skal du indsende dit danske kort .... antager du ikke har det
BMW! Besvaret November 10, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret November 10, 2010 Ej hvor det dejligt med alle de hurtige svar :D Jeg har stadig selve kørekortet, men ja det er lidt svært at have køreforbud i DK (når man pendler + har familie i DK), må lige tage fat i politiet ang. det område. Plus ansøger med det samme om svensk kørekort . Tusind tak for hjælpen alle sammen.
Gio Besvaret November 10, 2010 Rapporter Besvaret November 10, 2010 Jeg har stadig selve kørekortet' date=' men ja det er lidt svært at have køreforbud i DK (når man pendler + har familie i DK), må lige tage fat i politiet ang. det område. Plus ansøger med det samme om svensk kørekort .[/quote']Dit køreforbud eksisterer jo stadig, hvad enten du har dansk eller svensk kørekort.
larsk Besvaret November 10, 2010 Rapporter Besvaret November 10, 2010 Men så behøver du jo ikke at skifte til svensk kørekort? Dit danske kørekort vil blot ikke være gyldigt i danmark i den periode du får køreforbud, men vil være gyldigt i sverige, som hidtil. Hvis jeg ellers forstår reglerne
Pede Besvaret November 10, 2010 Rapporter Besvaret November 10, 2010 Ej hvor det dejligt med alle de hurtige svar :D Jeg har stadig selve kørekortet, men ja det er lidt svært at have køreforbud i DK (når man pendler + har familie i DK), må lige tage fat i politiet ang. det område. Plus ansøger med det samme om svensk kørekort . Tusind tak for hjælpen alle sammen. Hvad filan er problemet? Skal politiet og vi andre have ondt af dig pga køreforbuddet så pendling og familiebesøg bliver besværliggjort? Den detalje skulle du nok ha overvejet inden din trafikforseelse der er grunden til køreforbuddet. Og dette kommer ikke fra en Hellig-Hans. Jeg giver den selv gas af og til men enhver handling har sine konsekvenser. Lev med dem!
BMW! Besvaret November 10, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret November 10, 2010 Hvad filan er problemet? Skal politiet og vi andre have ondt af dig pga køreforbuddet så pendling og familiebesøg bliver besværliggjort? Den detalje skulle du nok ha overvejet inden din trafikforseelse der er grunden til køreforbuddet. Og dette kommer ikke fra en Hellig-Hans. Jeg giver den selv gas af og til men enhver handling har sine konsekvenser. Lev med dem! Pede har jeg på nogen skrevet at man skulle have ondt af mig?! Jeg erkender gerne min kørsel den dag, men så længe du ikke kender grunden til min kørsel synes at du skal undlade at kommentere på emnet! Spurgte blot om hjælp og fik svar fra en masse søde mennesker! Tak til jer andre, har snakket med politiet ang. kørselforbuddet osv, og de bad mig om at vente på de fik en afgørelse på sagen, som typisk kan tage op til flere måneder.
øresunds Besvaret November 22, 2010 Rapporter Besvaret November 22, 2010 få byttet dit danske kørekort ud til et svensk hurtigst muligt, hvis ikk du gør dette inden afgørelsen er sat er du både uden et dansk og svensk. grunden til at du skal gøre det er at de ikk kan ta dit svenske kørekort fra dig men det kan de med dit danske. hvis du får et svensk kan de kun gi dig kørselsforbud i dk, og når den tid er over kan du køre igen uden at sku op til et nyt køreprøve og teori. har selv været igennem det så ved hvad jeg snakker om!
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu