Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Forslaget kan stoppes allerede på tirsdag Man har jo lov til at håbe: http://www.sydsvenskan.se/sverige/article1314504/Riksdagen-kan-stoppa-hojd-brotaxa.html Det viser sig, at det faktisk er godstogene (Green Cargo og DB Schenker), som har været store fortalere til, at person togene skal betale mere. Men hvorfor skal der ikke være forskelsbehandling på persontoge og godstoge, ligesom der er i dag. Hvad bliver det næste, at lastbiler også skal betale det samme som en personbil for at køre over broen? Men når nu godstoge betaler mere, så forklarer det jo en hel del, at der køre godstoge over i myldretiden osv. De har simpelthen højere prioritet.

Besvaret
JA....nu er et godt tidspunkt da den svenske krone er go'. Vi er også ved at overveje om vi skal gøre en ende på det svenske eventyr....
Så gør det inden jeres evt. børn begynder i skolen for bagefter er I bondefanget herovre... ærger mig godt nok i dag. Er så himle træt af skattemyndigheder, fagforeninger, a-kasser etc etc - det vil bare ingen ende tage. :(
Besvaret

Jeg har skam 2 unger i skole og dagis. Det er ikke børnene der er noget problem. Det er sgu os....Men springet er noget nemmere hjem end det var herover. Og ungerne er ligeglade....Begge taler begge sprog, så de skal nok falde til i .dk også. Jeg er bare ved at være træt af svenskere.....og deres formåen til at undgå at tage stilling til og beslutninger om noget som helst.

Besvaret

En er snart gymnasieklar og den anden taler slet ikke dansk så det er ikke min mulighed, desværre. Men man kan jo håbe på de vil læse i udlandet så kan man rejse med... sådan set ligeglad med hvorhenne - bare ikke her. :)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
×
×
  • Tilføj...