Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Kontaktede MB Flensburg om en "budgetpris" på Service level C på min Mlér og fik dette svar: leider kann ich Ihnen keinen Preis für den Service nennen, da es sich bei den heutigen Fahrzeugen nur schwer sagen lässt. Die Fahrzeuge verfügen über einen Service-Code. Diese muss erst am Fahrzeug ausgelesen werden, da durch werden die Zusatzarbeiten, Preis und Zeit bestimmt. Som jeg forstår det skal de afläse service-coden, för de kan tage den ind til service?? Hvorfor kan man så booke service på MB Malmö på nettet til denne bil?? MB Malmö vil have sek 10.000 bare for servicen uden dele mv. og derfr tänkte jeg der måske var noget at spare i Tyskland.

Besvaret

Nej du kan selv udlæse service koderne - det gjorde jeg på min E55. Prøv at kigge her: http://www.mbworld.org/forums/m-class-w164/289384-ml350-w164-service-access.html In order to access the service menu on the new W164 you need to do the following: 1) Put key in 'on' or '1' position 2) Toggle the MFD to the mileage/temperature setting 3) Push the "R" button in the dash three times Now you can toggle around the menu, find out what services are due and reset if necessary. Du skal så sende de koder du får ud til MB i Flensborg, så kan de give en pris.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...