Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
? Intet om dette på Broens hjemmeside?
De må ha ændret på planerne: Nætterne fra 29/11 til 3/12 vil der være modkørende trafik i tunnelen i tidsrummet 21:30 - 05:00. Omkring 30 minutter før 21:30 og efter 05:00 vil Øresundsbron være helt lukket for vejtrafik. Mens trafikken er dobbeltrettet, vil hastigheden være nedsat, og overhaling vil være forbudt. Brede køretøjer over 3,5 meter kan ikke passere Øresundsbron.
Besvaret
Den ensretning har intet med en evt. Politi-øvelse at gøre. Det er noget vedligeholdelses arbejde ifølge Broens hjemmeside.
Der var ikke nogen ensretning idag - og iøvrigt en relativ ringe trafikmængde kl. 07:30...
Besvaret
Der var ikke nogen ensretning idag - og iøvrigt en relativ ringe trafikmængde kl. 07:30...
Jow - der var fin ensretning i vest-røret kl 04:30 da jeg kørte igennem.
Besvaret
Det oprindelig indlæg nævner "formiddag" - derfor skriver jeg "idag" :) Og jeg nævner endvidere det tidspunkt, jég kørte igennem :rolleye:
Besvaret
Det oprindelig indlæg nævner "formiddag" - derfor skriver jeg "idag" :) Og jeg nævner endvidere det tidspunkt, jég kørte igennem :rolleye:
Nu opdaterede du jo selv senere med info omkring de natslige ensretninger ;) - så jeg fandt det på sin plads at informere om ensretningen "tidligt i morges". :rolleye:
Besvaret
hvad dælen er vest røret, eller for den sags skyld øst røret? peger begge 2 (rør) ikke både mod øst og vest?
Besvaret
øhm ok' date=' for meget glögg i disse tider? :)[/quote']Hader glögg ;) inrec5.png Vi kan også sige nord-vest og syd-øst? ;) Mente bare at "vest-røret" og "øst-røret" gav mest mening. Måske et tilføjet -gående havde klaret sagerne helt/mere/yderligere op?
Besvaret
ja well' date=' måske bare mod-danmark eller mod-sverige var nemmere for MIG at forstå.. men vi var lige et par stykker her der ikke lige kunne se hvad du mente med øst/vest :)[/quote']Fair nok. Men i dette tilfælde, hvor retning-mod-Danmark-røret også var blevet til retning-mod-Sverige-røret, såeh... ;) Arh - jeg forstår hvad du mener. :)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...