Nenad Skrevet December 9, 2010 Rapporter Skrevet December 9, 2010 Hejsa Jeg har set et værktøjssæt i pink eller rød men kan ikke huske hvor. Har lige være biltema, jula, bauhaous ohg ikea hjemmesiderne igennem men kan ikke finde sættet igen. Nogen der ved om hvor de har sådan et sæt? På forhånd tak Nenad
Thomas Besvaret December 9, 2010 Rapporter Besvaret December 9, 2010 Hejsa Jeg har set et værktøjssæt i pink eller rød men kan ikke huske hvor. Har lige være biltema, jula, bauhaous ohg ikea hjemmesiderne igennem men kan ikke finde sættet igen. Nogen der ved om hvor de har sådan et sæt? På forhånd tak Nenad ikea har................................
Damm/Marker Besvaret December 20, 2010 Rapporter Besvaret December 20, 2010 Mener jeg så det i Claes Olsson...
andersen Besvaret December 20, 2010 Rapporter Besvaret December 20, 2010 Hvis ikke du kan finde det som værktøjssæt, så er her et pink bilpleje-sæt :) http://www.biludstyr-shop.dk/default.aspx?load=main&data=productinfo&key=59%20P560
andersen Besvaret December 20, 2010 Rapporter Besvaret December 20, 2010 Ellers giver en hurtig google-søgning dette resultat - måske det er det du søger? http://engrospriser.dk/vk/dk/vaerktoej/vaerktoejssaet/diverse-17/vaerktoejskuffert-18-dele-pink/
tReaX Besvaret December 20, 2010 Rapporter Besvaret December 20, 2010 Jeg har lige set det i Bilka, hvis du stadig søger det. Tror endda det er i deres reklame.
SanneJ Besvaret December 21, 2010 Rapporter Besvaret December 21, 2010 HAHA GIO!!! :p Harald Nyborg har i lilla...
Nenad Besvaret January 21, 2011 Forfatter Rapporter Besvaret January 21, 2011 Takker for alle svar og GIO tak for dagens smil;)
Gio Besvaret January 21, 2011 Rapporter Besvaret January 21, 2011 Takker for alle svar og GIO tak for dagens smil;)Det var så lidt :o
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu