KlingKlong Skrevet December 15, 2010 Rapporter Skrevet December 15, 2010 Jeg bor i sverige og arbejder i DK, min arbejdsgiver vil gerne lease en bil i sverige til mig som firmabil. Hvordan er det nu det er med beskatningen af den, der er vistnok noget med at jeg beskattes af den danske værdi er der ikke?
larscph Besvaret December 15, 2010 Rapporter Besvaret December 15, 2010 Jo - du skal betale skat af en værdi svarende til hvad bilen ville have kostet med danske nummerplader.
KlingKlong Besvaret December 17, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret December 17, 2010 NOgen der har erfaring med leasingselskaber der vil lease ud til et dansk A/S ?
sup3rior Besvaret December 17, 2010 Rapporter Besvaret December 17, 2010 NOgen der har erfaring med leasingselskaber der vil lease ud til et dansk A/S ? Bedste bud må næsten være at tale med Andreas fra Autoperformance... Hvis nogen ved det, er det sku nok ham...
Homer Besvaret December 17, 2010 Rapporter Besvaret December 17, 2010 Det vil ALD http://www.aldautomotive.se/
KlingKlong Besvaret December 22, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret December 22, 2010 takker for hjælpen
Kvalm Besvaret February 19, 2012 Rapporter Besvaret February 19, 2012 Nogen der har eksempler på firmaleasede svenske biler? (dansker som bor i Sverige og arbejder i DK) Bilmodel og månedlig leasingpris f.eks. :)
sup3rior Besvaret February 19, 2012 Rapporter Besvaret February 19, 2012 Nogen der har eksempler på firmaleasede svenske biler? (dansker som bor i Sverige og arbejder i DK) Bilmodel og månedlig leasingpris f.eks. :) Husk at får du stillet fri bil til rådighed af dit danske arbejde skal du beskattes af denne værdi... Og SKAT i DK beregner beskatningsgrundlaget fra den danske værdi af bilen (dvs. inkl. registreringsafgift) selvom bilen er handlet i SE uden afgift... Så ingen genvej her til en fed bil på firmaets regning...
Kvalm Besvaret February 19, 2012 Rapporter Besvaret February 19, 2012 Husk at får du stillet fri bil til rådighed af dit danske arbejde skal du beskattes af denne værdi Det ved jeg, men bilen vil være billige for firmaet ift. en dansk...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu