plup Skrevet January 2, 2011 Rapporter Skrevet January 2, 2011 Vores blandingsbatteri til badekarret drypper.
Thomas Besvaret January 2, 2011 Rapporter Besvaret January 2, 2011 Vores blandingsbatteri til badekarret drypper. Skift pakningen? Hvor drypper det fra?
plup Besvaret January 2, 2011 Forfatter Rapporter Besvaret January 2, 2011 Nå, havde lige skrevet et længere svar, som så forsvandt Nuvel, vi er ikke de store gør-det-selv-folk, så jeg vil gerne have en med bare lidt mere forstand på den slags end os, til at lave det. F.eks. forsøgte jeg at afbryde vandet, men jeg kunne ikke rokke de der to små haner ud af stedet, så jeg er overbevist om, at jeg nok skal få det ødelagt helt, hvis jeg selv forsøger...haha... Vandet løber ud af hanen, altså der hvor der skal komme vand ud.
jwn Besvaret January 12, 2011 Rapporter Besvaret January 12, 2011 Hej...jeg arbejder sammen med et VVS og EL firma i malmø....du kan finde mit tel.nr på min hjemmeside : www.ceramiche.se mvh.Jim (Den danske murer)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu