Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

For at forebygge visse velmente bemærkninger: Jeg erkender at jeg er en klovn! :th2: Sagen. Jeg passer mine venners Pasat af nyere årgang for mine venne,r mens de ferierer den i varmen. Igår glemte jeg at slukke lyset og batteriet er nu helt fladt. Fjernbetjeningen kan ikke åbne dørlåsen. Jeg kan ikke se noget nøglehul nogen steder, og ejheller åbne motorhjælmen. Er der andet at gøre end ringe til VW forhandleren og få ham til at starte dytten igen? - Og hvem er lige VW forhandleren nr bedst i Malmø? På forhånd tak for råd og dåd. Hilsener Thage

Besvaret

Det er sandsynligvis muligt at fjerne en lille plastichætte som skjuler nøglehullet i førerdøren. På undersiden af "det indkapslede nøglehul" (altså der, hvor der normalt findes et nøglehul) bør du kunne finde et lille "hak", hvori du placeres nøglen og med et elegant "vrik" frigør plastichætten, så nøglehullet bliver tilgængeligt. Har aldrig prøvet i praksis - og håber at du forstår hvad jeg mener. Og hvis du ikke forstår, så se bare video'en - som kom et minut hurtigere end min verbale forklaring :th2:

Besvaret

Vi gjorde det samme med vores gamle passat - men du må ikke spørge mig hvordan T kom ind i bilen.. For der var vitterligt ikke noget nøglehul - det var helt væk... men der var jo heldigvis ikke mig der skulle på arbejde den aften :D

Besvaret
Læren må være at automatisk tænd/sluk af lyset på bilen er et hit :)
Mon ikke det er det oplagte tilvalg for ejeren ifm. næste service? -> på min BMW 335i vælger man blot selv i menu'en :D
Besvaret

Ditto her... Det er et punkt i menu'en... Men det er også en 3'er jeg har :) Og vil man endelig have lys på mens den er parkeret er det i øvrigt bare at trykke blinker armen til den side man vil have lys tændt efter nøglen er taget ud...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...