los Skrevet February 2, 2011 Rapporter Skrevet February 2, 2011 Står du og mangler den helt rette maler, til renovering, tapetsering, spartling, samt alt inden for maling. Så giver jeg gerne et godt tilbud. Jeg kan kontaktes på denstoremaler@hotmail.com eller på mobil +45 31767252 Malermester Robert Spence I kan også kigge på min hjemmeside www.denstoremaler.dk
larscph Besvaret September 30, 2012 Rapporter Besvaret September 30, 2012 Vi har haft fornøjelsen af Roberts arbejde et par gange - han kan absolut anbefales. Rigtig godt arbejde og en helt fair pris er hvad der leveres!
los Besvaret December 5, 2012 Forfatter Rapporter Besvaret December 5, 2012 En lille husker.... Hvis du står og mangler den helt rette maler, til renovering, tapetsering, spartling, samt alt inden for maling. Så giver jeg gerne et godt tilbud. Jeg kan kontaktes på denstoremaler@hotmail.com eller på mobil +45 31767252 Malermester Robert Spence I kan også kigge på min hjemmeside www.denstoremaler.dk Jeg fanges bedst på mobilen, da jeg ikke er på debatten så tit.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu