RS6 Besvaret February 8, 2011 Rapporter Besvaret February 8, 2011 En ting er sikkert og det er at det er en spasser uden arme og ben der sidder og styre de tavler. De lyser som vinde blæser.. i alle retninger. Jeg køret 110 da de skrev 50. INGEN PROBLEM.. og dere sms'er det er selv samme spasser's fætter der sidder og sende dem ud. igen en der hverken kan høre eller se.. STRAM OP BRO.. i er for dumme på det punkt og der er begyndt at pisse mig af at i kan være så snot dumme af en så stor virksomhed der betjener så mange kunder.. :) livet er hårdt, ved det :) Så længe det er den samme person (spasseren uden arme) der betjerner SMS systemet, som skal kontrollere folks hastigheder, er der jo intet problem. Eller, de er måske alle uden arme....og hjerne....måske er det et ansættelseskrav??!! :)
Troejborg Besvaret February 9, 2011 Rapporter Besvaret February 9, 2011 Angående det med de røde ringe.. Der er ikke røde ringe omkring hastighedsskiltene, når de har nedsat hastigheden.. Hverken på den danske eller svenske side.. Men der er røde ringe omkring 110.... Jeg følger ALDRIG de nedsatte hastighedsvisninger - da de dybest set er åndsvage og de, ifølge hvad jeg har hørt, ikke er lovpligtigt at følge når der ikke er rød ring om..
Kvalm Besvaret February 9, 2011 Rapporter Besvaret February 9, 2011 Angående det med de røde ringe.. Der er ikke røde ringe omkring hastighedsskiltene, når de har nedsat hastigheden.. Hverken på den danske eller svenske side.. Og f.eks. indkørslen i tunnelen mod Danmark - nye hastighedsskilte med røde ringe :)
Don A Besvaret February 9, 2011 Rapporter Besvaret February 9, 2011 Så længe det er den samme person (spasseren uden arme) der betjerner SMS systemet, som skal kontrollere folks hastigheder, er der jo intet problem. Eller, de er måske alle uden arme....og hjerne....måske er det et ansættelseskrav??!! :) det er jeg ret sikker på det er.. De er et krav til dem der søger job :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu